• Anonym (Tvåbarnsmamma)

Varför är MILF så hett?

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

• Svar på tråden Varför är MILF så hett?
  • Anonym (M)
    Anonym (Win-win.) skrev 2018-08-21 21:07:00 följande:

Konkurrensen om tjejer i 20-30 årsåldern är så stor därför försöker 20-åringar få till det med 50-åringar som har separerat.

Win-win.

Lol
  • Anonym (MILFEN)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 09:47:31 följande:
    Hur är det med enbart ett sexuellt förhållande inte lika lockande?
    Enbart sex är nog det som lockar mest. Tror varken yngre män eller äldre kvinnor är ute efter förhållanden med stor åldersskillnad, för det är knepigt i längden. Sen fungerar det ju med såna förhållanden ibland ändå. Men sex är säkerligen det som lockar!
  • Anonym (DILF)
    Anonym (MILFEN) skrev 2018-11-30 10:55:53 följande:
    Enbart sex är nog det som lockar mest. Tror varken yngre män eller äldre kvinnor är ute efter förhållanden med stor åldersskillnad, för det är knepigt i längden. Sen fungerar det ju med såna förhållanden ibland ändå. Men sex är säkerligen det som lockar!
    Egentligen är det precis som med äldre män som ligger med yngre tjejer, det är sexet som är grejen, men det verkar vara vanligare att det blir ett förhållande i det fallet, känner flera män runt 50 som separerat från frugan som aldrig ville ha sex och inlett seriöst förhållande med 25-30 år yngre tjej, så på den punkten verkar det vara en skillnad mellan MILF:s och DILF:s
  • Anonym (Qqqq)
    Anonym (MILFEN) skrev 2018-11-30 10:55:53 följande:
    Är det något du själv tycker är lockande 
  • Pentra
    Äntligen18 skrev 2018-11-30 04:53:11 följande:
    Jo! Man kan inte dra alla över en kam. Det finns alla sorts killar. Vissa kanske som sagt bara bocka av sin lista, andra vill ha någon erfaren och ganska många vill faktiskt ha en trevlig, rolig relation/förhållanden med er. Sen så har jag läst att män är oftast som kåtast i ungdomen medans kvinnor blir det 35-40+ åldern. Det blir en bra matchning utan tvekan ;)

Jag vill eg inte dra alla över en kam, men det tar både tid och kraft att isf försöka att sålla bort agnarna från vetet. ... Denna åldersskilnad kan mycket väl vara en bra matchning när det gäller sex, men jag önskar även att bli tillräckligt tillfredsställd på andra plan än det sexuella, så att söka/träffa någon enbart för sex är eg inte min grej. Man behöver absolut inte vara som ler och långhalm i allt, men vibbarna och vissa grundläggande ingredienser måste stämma överens på det intellektuella- humormässiga- och mentala planet. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Wilfen)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 06:27:49 följande:

Ingen aning det är säkert bara fantasi tror knappast att kvinnor tänder på yngre killar 

Jo definitivt! Det vore ju konstigt om man inte tände på unga män i sin vackraste ålder 25-35. Men yngre än så skulle jag inte gå, inte mycket äldre heller om inte himlen slog ner,
  • Anonym (Elin)

Jag har också märkt av det där sen jag blev singel. Kullar som är mellan 18-25 som jagar oss ?morsor? och det är ofta grymt snygga, vältränade, charmiga killar som lätt skulle få vackra tjejer i sin egna ålder.

Jag har flera kompisar som inlett förhållanden med yngre killar. Allt ifrån 7-8 år yngre till 15 år yngre.

Men jag har även kompisar som har hemliga träffar med dessa yngre män bakom ryggen på sin man. Flera stycken som jag känner till. Dessa kvinnor är runt 40-45, gifta eller sambo, har barn och bor i en något mindre stad i Sverige.

• Anonym (MILFEN)
    Anonym (DILF) skrev 2018-11-30 11:11:40 följande:
    Egentligen är det precis som med äldre män som ligger med yngre tjejer, det är sexet som är grejen, men det verkar vara vanligare att det blir ett förhållande i det fallet, känner flera män runt 50 som separerat från frugan som aldrig ville ha sex och inlett seriöst förhållande med 25-30 år yngre tjej, så på den punkten verkar det vara en skillnad mellan MILF:s och DILF:s
    Det har ju varit vanligare länge att en äldre man blir ihop med en yngre kvinna, men jag tror vi kommer få se fler förhållanden framöver där det omvända gäller.
    Att du känner flera män som har kvinnor som är upp till 30 år yngre(!) är ju verkligen ovanligt dock! Jag tror att de flesta förhållanden med stor åldersskillnad spricker efter ett tag i vilket fall. 10 års skillnad är en sak, 20 år är en annan sak.
  • Anonym (Qqqq)
    Anonym (Elin) skrev 2018-11-30 11:52:51 följande:

Jag har också märkt av det där sen jag blev singel. Kullar som är mellan 18-25 som jagar oss ?morsor? och det är ofta grymt snygga, vältränade, charmiga killar som lätt skulle få vackra tjejer i sin egna ålder.

Jag har flera kompisar som inlett förhållanden med yngre killar. Allt ifrån 7-8 år yngre till 15 år yngre.

Men jag har även kompisar som har hemliga träffar med dessa yngre män bakom ryggen på sin man. Flera stycken som jag känner till. Dessa kvinnor är runt 40-45, gifta eller sambo, har barn och bor i en något mindre stad i Sverige.

Tycker du det är smickrande?    Hur unga är killarna som dina vänner träffar 19-21? 
  • Miss Sunny
    Anonym (Elin) skrev 2018-11-30 11:52:51 följande:

Just detta blir mera och mera vanligt. Detta är iofs. inte nåt nytt, bara blivit mera öppet nu + att flera vågar, när dom ser andra.

Redan i oldtiden, i gamla Rom, betalade överklassfruarna vakterna i Colloseum för att få lite tid med dom unga starka gladiatorerna. Så detta har nog funnits till alla tider, bara i det dolda. 

Dock inte så konstigt, då kvinnan är på sin seksuella höjd vid ca. medelålders, och männen i sina unga år. Det blir rejäl eldig sex utav detta.
Svar på tråden Varför är MILF så hett?