Anonym (Elin) skrev 2018-11-30 11:52:51 följande:
Jag har också märkt av det där sen jag blev singel. Kullar som är mellan 18-25 som jagar oss ?morsor? och det är ofta grymt snygga, vältränade, charmiga killar som lätt skulle få vackra tjejer i sin egna ålder.
Jag har flera kompisar som inlett förhållanden med yngre killar. Allt ifrån 7-8 år yngre till 15 år yngre.
Men jag har även kompisar som har hemliga träffar med dessa yngre män bakom ryggen på sin man. Flera stycken som jag känner till. Dessa kvinnor är runt 40-45, gifta eller sambo, har barn och bor i en något mindre stad i Sverige.
Just detta blir mera och mera vanligt. Detta är iofs. inte nåt nytt, bara blivit mera öppet nu + att flera vågar, när dom ser andra.
Redan i oldtiden, i gamla Rom, betalade överklassfruarna vakterna i Colloseum för att få lite tid med dom unga starka gladiatorerna. Så detta har nog funnits till alla tider, bara i det dolda.
Dock inte så konstigt, då kvinnan är på sin seksuella höjd vid ca. medelålders, och männen i sina unga år. Det blir rejäl eldig sex utav detta.