• Anonym (Tvåbarnsmamma)

Varför är MILF så hett?

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

• Svar på tråden Varför är MILF så hett?
  • Anonym (q)

Är det verkligen så utbrett?

Kan tro det säkert är så i krogmiljö men det fanns nog förr också. Eller så är det mer accepterat idag så folk vågar visa det mer öppet?

• Pussan
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-02 18:22:19 följande:
    Ja, det hoppas jag och han verkar vara superkåt...

Ska ses om några dagar när jag inte har barn...åhå, är så nyfiken att jag knappt kan hålla mig efter att bara haft sex med en och samma man under 12 år.

Hoppas han förstår att det inte kan bli något mer än sex, kanske ska säga det redan nu?
    Gör det, absolut.  Högst troligt är det hans tanke också, men bättre att vara överens från början. Ha det så skönt med ny tjur!
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-02 22:12:56 följande:
    Gör det, absolut.  Högst troligt är det hans tanke också, men bättre att vara överens från början. Ha det så skönt med ny tjur!
    Jo, vill ligga och inget mer. Lika bra att vara tydlig. Och sköter han sig så är han så välkommen igen...
  • Anonym (mackan)

Kan bara tala för mej själv..Helst skulle jag ju vilja ha nån i min egen ålder eller yngre. Är 27 år nu.. För några år sen var det heller inga problem.

Numera har jag märkt att jag får kämpa mycket hårdare om jag ska få det, därför väljer jag ofta att köra det enkla kortet, alltså spannet 40-50 år. Är ju trots allt bara lite fetta för kvällen jag vill åt.

• Anonym (Nej tack)
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-02 16:09:31 följande:

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

Killarna fattar att du inte vill något seriöst, därför vill de ha dig, som en knulldocka. Måste kännas bra att det inte vill leva med dig, bara knulla, lycka till, du kommer säkert må fint. 
  • Domesticgoddess

Är själv 41 och kvinna. Tror inte att det är så att man är eftertraktad i egenskap av just äldre kvinna utan helt enkelt för att man är en kvinnlig varelse.

Min upplevelse är att många män, kanske främst yngre, kastar sitt nät så brett som möjligt, vad som sedan fastnar i det är nog mindre viktigt. Och inget fel i det, vill båda ha sex så är det bara att tuta och köra!

• Anonym (Nej tack)
    Domesticgoddess skrev 2017-04-04 11:58:10 följande:

Är själv 41 och kvinna. Tror inte att det är så att man är eftertraktad i egenskap av just äldre kvinna utan helt enkelt för att man är en kvinnlig varelse.

Min upplevelse är att många män, kanske främst yngre, kastar sitt nät så brett som möjligt, vad som sedan fastnar i det är nog mindre viktigt. Och inget fel i det, vill båda ha sex så är det bara att tuta och köra!

Som du skrev, du är intressant eftersom du inte vill ha något förhållande med killarna, killarna väljer på dig och en hora, väljer dig slipper betala. Ser inget fel på det, men ser det från killarnas sida. Ingen positiv utveckling. 
  • Anonym (Äldre)

Enligt vissa yngre män jag känner så beror det på att tjejer i deras åldrar är mer onaturliga, både i sängen och utseendemässigt. I sängen upplever de mest poser och överdrivet stönande samt vågat sex snudd på första gången. Översminkade och för tunna i övrigt. De gillar äldre kvinnor som dels är mer naturliga, erfarenhet i sängen och inte fokuserar på hur de ser ut.

Jag vet att allt inte stämmer på alla yngre tjejer och även äldre. Men det är vad jag får höra ofta.

• Anonym (Man)
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-04-04 12:03:35 följande:

Som du skrev, du är intressant eftersom du inte vill ha något förhållande med killarna, killarna väljer på dig och en hora, väljer dig slipper betala. Ser inget fel på det, men ser det från killarnas sida. Ingen positiv utveckling. 

Vilken skev syn du har.

Som kille har jag alltid attraherats av lite äldre tjejer, då de är trygga i sig själva o vet vad de vill i sängen med mera. Har aldrig stått o funderat på en hora vs en äldre tjej. Aldrig.

Dessutom har jag läst en hel del av Domest­icgodd­ess här på forumet, och jag är rätt säker på att en kvinna som hon ger killarna en deluxeupplevelse utöver det vanliga i sängen.
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Man) skrev 2017-04-04 12:15:40 följande:
    Vilken skev syn du har.

Som kille har jag alltid attraherats av lite äldre tjejer, då de är trygga i sig själva o vet vad de vill i sängen med mera. Har aldrig stått o funderat på en hora vs en äldre tjej. Aldrig.

Dessutom har jag läst en hel del av Domest­icgodd­ess här på forumet, och jag är rätt säker på att en kvinna som hon ger killarna en deluxeupplevelse utöver det vanliga i sängen.
    Eller så attraheras du av äldre eftersom det är det enda du kan få. 
Svar på tråden Varför är MILF så hett?