• Anonym (Tvåbarnsmamma)

Varför är MILF så hett?

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

• Svar på tråden Varför är MILF så hett?
  • Yngre87

Fler medelålders som har träffat yngre förmågor? Var går gränsen? 30?

• Anonym (Biogi)

Tror det handlar om att kåthet föder kåthet. Kvinnor i din ålder anses vara de kåtaste och därför är det intressant.

Bara en gissning från en yngre kvinna, men jag är inte avundsjuk, jag kommer ju dit jag med, till den påstådda kåtåldern :p

Stämmer det på dig? Mer kåt nu?

• Fasett
    Pussan skrev 2017-04-02 16:46:43 följande:
    Härligt. I den åldern är de så uthålliga också...!
    I min ålder är jag fortfarande uthållig! Flört Att behålla ståndet efter orgasm är nog från person till person.
  • Anonym (Bigdick)
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-06 22:09:21 följande:

Hej syster!

Igår ringde min toy boy på dörren exakt klockan 21. Kramades efter att han kom in och sedan bjöd jag på sallad med vitlöksbröd och Ramlösa.

Blev ganska skön stämning från början och vi satt vid mitt höga middagsbord mitt emot varandra. Efter att vi ätit klart gick jag ur köket och in i badrummet och lämnade dörren öppen.

Slet av mig kläderna och hoppade in duschen och skickade ett SMS med texten: "Kommer du?" och ja, det gjorde han.

Oj, så uppspelt han blev med mig i duschen och han hade jättestånd innan vi ens hade rört vid varandra, trodde han skulle komma redan då...hi hi..

Efter dusch bar det av till min säng och där körde vi igång. Han tog på sig kondom och sedan blev det framifrån, bakifrån, slick och sug...i slutet tog han av kondomen och kom på mina bröst....

Betyg: 7/10!

Ska ses igen och då hemma hos honom...kanske räcker så...ska ut på påskdagen och hoppas på nya nummer i telefonboken efter den kvällen...

Låter otroligt härligt och skönt, bra text ???? har ni inte utvecklat det till andra lekar?????
  • Anonym (DILF)

Varför har inte "DILF" blivit ett begrepp?

Istället hör man om "sugar daddys" men vadå, då är det ju lyx och pengar tjejerna är ute efter, inte sex.

• Anonym (Biogi)
    Anonym (DILF) skrev 2018-08-20 08:25:54 följande:

Varför har inte "DILF" blivit ett begrepp?

Istället hör man om "sugar daddys" men vadå, då är det ju lyx och pengar tjejerna är ute efter, inte sex.

Ja gissa? Det är ju inte sexet de är ute efter helt enkelt. Även unga killar skulle vara med sugar mommys om det fanns gamla/fula rika kvinnor som var villiga att strössla pengar och prylar över dem. Inte ens de kvinnorna behöver göra det för själva sexets skull om de inte är riktigt förvånansvärt avskyvärda.
  • Anonym (Hygglo)
    Anonym (Biogi) skrev 2018-08-20 08:35:59 följande:

Ja gissa? Det är ju inte sexet de är ute efter helt enkelt. Även unga killar skulle vara med sugar mommys om det fanns gamla/fula rika kvinnor som var villiga att strössla pengar och prylar över dem. Inte ens de kvinnorna behöver göra det för själva sexets skull om de inte är riktigt förvånansvärt avskyvärda.

Tänkte på det när jag läser om mycket yngre män i seriösa förhållanden med äldre kvinnor. Tycks vara mer regel än undantag att tjejen är rik och känd.

Annars skulle det vara mycker vanligare. Så för mig gäller att skrapa ihop min första miljon snart....:)
  • Anonym (Win-win.)
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-02 16:09:31 följande:

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

Konkurrensen om tjejer i 20-30 årsåldern är så stor därför försöker 20-åringar få till det med 50-åringar som har separerat.

Win-win.
  • Anonym (Hygglo)
    Anonym (Win-win.) skrev 2018-08-21 21:07:00 följande:

Konkurrensen om tjejer i 20-30 årsåldern är så stor därför försöker 20-åringar få till det med 50-åringar som har separerat.

Win-win.

Nja..de tror att vi är ett bra ligg helt enkelt vilket ofta stämmer.
  • Anonym (DILF)
    Anonym (Win-win.) skrev 2018-08-21 21:07:00 följande:

Win-win.

De 50 åriga damerna blev singel för deras gubbar dumpade dom till förmån för någon ung tjej ;)
Svar på tråden Varför är MILF så hett?