• Anonym (Tvåbarnsmamma)

Varför är MILF så hett?

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

• Svar på tråden Varför är MILF så hett?
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (Elin) skrev 2018-11-30 11:52:51 följande:

Jag har också märkt av det där sen jag blev singel. Kullar som är mellan 18-25 som jagar oss ?morsor? och det är ofta grymt snygga, vältränade, charmiga killar som lätt skulle få vackra tjejer i sin egna ålder.

Jag har flera kompisar som inlett förhållanden med yngre killar. Allt ifrån 7-8 år yngre till 15 år yngre.

Men jag har även kompisar som har hemliga träffar med dessa yngre män bakom ryggen på sin man. Flera stycken som jag känner till. Dessa kvinnor är runt 40-45, gifta eller sambo, har barn och bor i en något mindre stad i Sverige.

Inte nåt ovanligt. I våran stad känner jag till en 25-årig kille, småbarnspappa med sambo. Han har en gift 45+ älskerinna, Dom har sig oskyddat. Detta vet jag, för han är min brors polare.
  • Anonym (Elin)

[quote=79253737][quote-nick]Anonym (Qqqq) skrev 2018-12-01 12:12:25 följande:[/quote-nick]Spännande är du den enda i kompiskretsen som inte träffar yngre killar.[/

Den enda har hag aldrig sagt att jag är. Har flera vänner som aldrig skulle bedra sina män eller som är singlar men dejtar jämngamla men hag har också motsatsen.

• Anonym (Man 34)
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-02 16:09:31 följande:

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

En frånskild mamma som är ute på lokal, lätt berusad och kåt kan man se på långt håll. Att hon fött barn är en garanti på att hon inte är oskuld, att hon inte haft sex på någon eller några månader och kanske inte har så lätt att få barnvakt och därmed vara ute på lokal varje helg gör att hon är ute efter sex. Med detta vill jag säga att hon är ett lätt byte för män eller om det är hon som jagar, hon har bra förutsättningar att hitta killar som vill ha tillfälligt sex.

Det är helt annorlunda mot en frånskild man som osar sex, jag tror inte han har det lika lätt att få napp hos unga tjejer tyvärr. Världen är orättvis.
  • Anonym (La Dame)
    Anonym (DILF) skrev 2018-08-21 23:38:30 följande:
    Åh nej! Det där är en seglivad myt. Den största sexundesökningen av svenska folket någonsin för några år sedan visar att kvinnor toppar runt 20 sedan går det utför. Medan män toppar efter 35 och ligger nästan på top till efter 50. Detta ser du inte minst på hur många män mellan 35 och 55 som är missnöjda med sexlivet och söker sex på annat håll. Samtidigt kan du titta hur mycket unga tjejer som söker både det ena och det andra på tex Darkside.se Skulle tro att majoriteten av tjejerna där är under 25? ...men givetvis finns det undantag.
    Det där känner jag inte igen ett dugg. Som kvinna 50+ är min sexlust och driv nu verkligen på topp. Känner mig som en tonårskille, tänker på sex hela tiden. En annan sida av klimakteriet som det inte pratas om. Många systrar med mig upptäcker tigern i sig själv och går på jakt efter lusten. Att skaffa sig en ung älskare står högt på agendan. Och vi omsätter det i praktik.
  • Anonym (La Dame)
    Anonym (DILF) skrev 2018-08-21 23:38:30 följande:
    Åh nej! Det där är en seglivad myt. Den största sexundesökningen av svenska folket någonsin för några år sedan visar att kvinnor toppar runt 20 sedan går det utför. Medan män toppar efter 35 och ligger nästan på top till efter 50. Detta ser du inte minst på hur många män mellan 35 och 55 som är missnöjda med sexlivet och söker sex på annat håll. Samtidigt kan du titta hur mycket unga tjejer som söker både det ena och det andra på tex Darkside.se Skulle tro att majoriteten av tjejerna där är under 25? ...men givetvis finns det undantag.
    Det där känner jag inte igen ett dugg. Som kvinna 50+ är min sexlust och driv nu verkligen på topp. Känner mig som en tonårskille, tänker på sex hela tiden. En annan sida av klimakteriet som det inte pratas om. Många systrar med mig upptäcker tigern i sig själv och går på jakt efter lusten. Att skaffa sig en ung älskare står högt på agendan. Och vi omsätter det i praktik.
  • Miss Sunny
    Anonym (La Dame) skrev 2018-12-11 09:49:35 följande:
    Exact så "syster"  !
  • Anonym (MG)
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-02 16:09:31 följande:

Hej!

Skulle tro att det har att göra med följande:

- Många yngre kvinnor lever i lesbiska relationer
    - Många yngre kvinnor är inne på att bilda bo/gifta sig/skaffa barn, direkt.
    - Många yngre, kärriärkvinnor, är inte vidare intresserade av sex

Antalet möjliga kvinnor blir då relativt litet, och då riktar de yngre männen blicken mot de äldre.

En marknad, vare sig mer eller mindre...
  • Anonym (La Dame)
    Anonym (MG) skrev 2018-12-11 11:25:52 följande:
    Skulle tro att det har att göra med följande:

- Många yngre kvinnor lever i lesbiska relationer
    - Många yngre kvinnor är inne på att bilda bo/gifta sig/skaffa barn, direkt.
    - Många yngre, kärriärkvinnor, är inte vidare intresserade av sex

Antalet möjliga kvinnor blir då relativt litet, och då riktar de yngre männen blicken mot de äldre.

En marknad, vare sig mer eller mindre...
    Tänker att småbarnsåren är en riktig erotikdödare. Som förälder fanns inte orken att tänka egna heta tankar eller möjlighet att lägga märke till alla härliga män. Först nu när jag fyllt 50 ser jag dem. 
  • Anonym (Qqqq)
     . Många systrar med mig upptäcker tigern i sig själv och går på jakt efter lusten. Att skaffa sig en ung älskare står högt på agendan. Och vi omsätter det i praktik.
    Hur omsätter du det i praktik?
  • Anonym (La Dame)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-12-11 15:12:49 följande:
    Hur omsätter du det i praktik?
    Via Victoria Milan. Men de behöver inte vara yngre - huvudsaken att det klickar i både kropp och knopp. 
  • Anonym (Qqqq)
    Anonym (La Dame) skrev 2018-12-11 15:21:55 följande:
    Via Victoria Milan. Men de behöver inte vara yngre - huvudsaken att det klickar i både kropp och knopp. 
    Vad är det för ålder på dina älskare?
  • Anonym (La Dame)

25-50 år. Tog en bra stund att känna sig bekväm och acceptera både sig själv och tanken att inte alla män enbart tänder på unga tjejer. Personlig mognad återspeglar sig även sexuellt tror jag. Däremot är unga män roliga i sig enkla kåthet, inga potensproblem.

• Anonym
    Anonym (La Dame) skrev 2018-12-11 09:49:34 följande:
    Vid vilken ålder blir männen för fula och oattraktiva för dig?

Hur unga killar skulle du kunna tänka dig som lägst?
  • Anonym (Hygglo)

Håller med. Efter 35 fick jag en helt annan kontakt med min kropp. Som nu 50 plus känner jag mig som en tonåring sexuellt. Väldigt tacksam över detta.
  • Anonym (La Dame)
    Anonym skrev 2018-12-11 21:59:43 följande:
    Vid vilken ålder blir männen för fula och oattraktiva för dig?

Hur unga killar skulle du kunna tänka dig som lägst?
    Män bilr inte plötsligt fula och oattraktiva för mig. Det finns 60 åringar som är fina. Men potens är viktigt när det handlar om älskare. Kvinnor kan komma om och om igen men det kan sällan en man som är 50+. 
    25 är nog min gräns för att inte känna mig som en barnarövare. Plus att jag gärna ser att de har fått lite livserfarenhet. Allt är inte bara sex - man tänder ju med hjärnan.
  • Anonym (Aaj)
    Anonym (En man) skrev 2017-04-05 09:18:54 följande:

Jag kan bara bekräfta TS upplevelser. Min fru är 52 år. Hon ser mycket bra ut. Hon blir uppvaktad eller rättare sagt raggad på av yngre män varje dag. I T-banan, av kunder, på stan osv och självklart om hon går ut på krogen. Hon skulle kunna ha ett nytt ons varje kväll om hon ville. Vissa män är ganska fräcka också. De kan ragga helt öppet fast jag står vid hennes sida. Roligast var en ung kille i 25 årsåldernsom jobbar i en butik när vi handlade lite inför nyår. Han sa helt sonika: jag är ensam i kväll, kan inte du och jag ha lite sköj. Jag kan ibland tycka att det som hennes man är en aning jobbigt. Det vill till att ha självförtroende och tillit. Hon å andra sidan reagerar knappt. Hon säger att hon får många fler inviten nu än när hon var betydligt yngre, även om hon var ännu snyggare då. Det händer att yngre män tafsar på henne också. Men det brukar straffa sig för dem. Hon har en vass höger och långa ben med god utväxling om man så säger.

Ojoj, låter som en pistong till ben. 
    Den benhinnan vill man inte ha i tasken, åtminstone inte om man har planer på att bilda familj.
  • Anonym (En man)
    Anonym (Aaj) skrev 2018-12-18 16:42:52 följande:

Ojoj, låter som en pistong till ben. 

Den benhinnan vill man inte ha i tasken, åtminstone inte om man har planer på att bilda familj.

Hahaha. Nä hon sänkte en ung kille en gång. Hon höll ett glas i handen på väg från baren på en krog. Då kom det fram en kille och klämde henne på båda brösten. Hon ställde ner glaset helt lugnt. Killen stod o flinade mot henne. Då small det. En höger mitt på näsan följt av ett knä i skrevet på lillkillen. Han vek sig som en fällkniv och fick bäras ut av kompisarna gråtande som ett barn. Hon skämdes och jag var både förbannad på henne och samtidigt lite stolt. Tur hon inte blev anmäld.
  • Anonym (Aaj)
    Anonym (En man) skrev 2018-12-18 21:01:26 följande:
    Hahaha. Nä hon sänkte en ung kille en gång. Hon höll ett glas i handen på väg från baren på en krog. Då kom det fram en kille och klämde henne på båda brösten. Hon ställde ner glaset helt lugnt. Killen stod o flinade mot henne. Då small det. En höger mitt på näsan följt av ett knä i skrevet på lillkillen. Han vek sig som en fällkniv och fick bäras ut av kompisarna gråtande som ett barn. Hon skämdes och jag var både förbannad på henne och samtidigt lite stolt. Tur hon inte blev anmäld.
    Haha utmärkt!
    Men varför blev du arg eller var det bara en uppvisning i det sociala sammanhanget?
  • Anonym
    Anonym (En man) skrev 2018-12-18 21:01:26 följande:
    En man kan inte anmäla en kvinna för våld mot sig själv. Då blir han utskrattad, kärringförklarad eller inte trodd. Självklart kan han inte heller slå tillbaka, man slår inte kvinnor. Reträtt är enda möjliga utvägen, men även då blir han utskrattad. Därför bör en man nogsamt dubbelförsäkra sig om att inget han gör eller säger kan uppfattas som sexuella trakasserier och i det här fallet överskred killen den gränsen med några mil eller så.
Svar på tråden Varför är MILF så hett?