• Anonym (Tvåbarnsmamma)

Varför är MILF så hett?

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

• Svar på tråden Varför är MILF så hett?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-04-04 12:18:00 följande:

Eller så attraheras du av äldre eftersom det är det enda du kan få. 

Nej, är dock sedan länge lyckligt gift med en lite äldre kvinna. Drömkvinnan.
  • Domesticgoddess
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-04-04 12:03:35 följande:

Som du skrev, du är intressant eftersom du inte vill ha något förhållande med killarna, killarna väljer på dig och en hora, väljer dig slipper betala. Ser inget fel på det, men ser det från killarnas sida. Ingen positiv utveckling. 

Tror du missförstod mig, möjligen med flit? Jag menade verkligen inte att det var en avvägning äldre kvinna eller hora utan att väldigt många killar tänder på tjejer / kvinnor oavsett ålder.

Däremot tror jag att upplevelsen av att majoriteten tänder på äldre just för att de är äldre är lite skev. Jag har inga barn (ie har alltid varit ute hyfsat mycket) och upplever inte att jag får varken mer eller mindre manlig uppmärksamhet nu vid 40+ än jag fick runt 30. Det toppade väl runt 25 och sedan dess har det varit ganska konstant. Alldeles lagom :)

Däremot är det kanske så att många kvinnor i min ålder inte varit ute i någon större omfattning de senaste 10+ åren pga småbarn etc och därför blir överraskade över att de får så pass mycket uppmärksamhet av yngre killar. Är dock ganska övertygad om att samma killar i de allra flesta fall varit precis lika intresserade om kvinnan i fråga var 30 som 40+.
  • Anonym (pöjkdrömmen)

Pojkdrömmen ligger kvar, att man var kåt på kompisen mamma ;) 
    Jag har varit kåt på 3 av mina kompisars mammor då jag var runt 14-18årFlört

• Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-04-04 11:49:24 följande:
    Killarna fattar att du inte vill något seriöst, därför vill de ha dig, som en knulldocka. Måste kännas bra att det inte vill leva med dig, bara knulla, lycka till, du kommer säkert må fint. 
    Ja, är helt perfekt om de förstår att det bara handlar om ligga därför något annat vill jag inte göra med en 25-30-åring!

Han har messat idag och är så på! Ska ses hemma hos mig imorgon och jag ska ge ungtuppen en riktig resa i sängen!

Hoppas bara han är erfaren kan det där med sex!

Så roligt med nya killar och snart är det påsk med utgång på påskafton!

• Pussan
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-04-04 11:49:24 följande:
    Killarna fattar att du inte vill något seriöst, därför vill de ha dig, som en knulldocka. Måste kännas bra att det inte vill leva med dig, bara knulla, lycka till, du kommer säkert må fint. 
    Förmodar att du avser att vara ironisk, men du missar målet och träffar inte ens kortsidan. Vi är nämligen olika vi människor, en del av oss mår bra och trivs bäst som knulldocka.
  • Pussan
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-04 19:40:55 följande:
    Ja, är helt perfekt om de förstår att det bara handlar om ligga därför något annat vill jag inte göra med en 25-30-åring!

Han har messat idag och är så på! Ska ses hemma hos mig imorgon och jag ska ge ungtuppen en riktig resa i sängen!

Hoppas bara han är erfaren kan det där med sex!

Så roligt med nya killar och snart är det påsk med utgång på påskafton!
    Låter härligt, pulsen stiger...!
  • Pussan
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-04-04 12:18:00 följande:
    Eller så attraheras du av äldre eftersom det är det enda du kan få. 
    Väldigt konstruktivt
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-04 23:45:53 följande:
    Låter härligt, pulsen stiger...!
    Åhå, så kåt och nyfiken på vad den här unge förmågan kan prestera i sängen!

Har städat ikväll och planerat lite. Är rakad och redo...hi hi...
  • Anonym (Därför..)
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-02 18:22:19 följande:
    Ja, det hoppas jag och han verkar vara superkåt...

Ska ses om några dagar när jag inte har barn...åhå, är så nyfiken att jag knappt kan hålla mig efter att bara haft sex med en och samma man under 12 år.

Hoppas han förstår att det inte kan bli något mer än sex, kanske ska säga det redan nu?
    Dom unga killarna vet att ni kommer släppa loss utav bara den.
    Dels för att ni tänder på detta med en yngre.
    Men också det faktum att ni är utsvultna efter att dom sista åren innan ni skilde er har varit sexuellt oaktiva och har mkt att ta igen.
    Lyckos den som får ha sex med en sexuellt uthungrad kvinna som varit bortglömd i ett antal år innan skilsmässan.
    Denna 27 åring kommer antagligen få en upplevelse han kommer ha med sig hela livet.

Sen så kan ju äldre kvinnor mer än unga osäkra.

Idag så tar ju kvinnor hand om sig på ett annat sätt också, tränar mer osv.
    Kvinnor med den blicken som utstrålar säkerhet och mognad, mmm.

Vet ett antal 45 åringar ja 50+ åringar oxå.jag hellre skulle ha sex med än en 25åring.

//Man 42

P.S berätta gärna hur det gick
  • Anonym (En man)

Jag kan bara bekräfta TS upplevelser. Min fru är 52 år. Hon ser mycket bra ut. Hon blir uppvaktad eller rättare sagt raggad på av yngre män varje dag. I T-banan, av kunder, på stan osv och självklart om hon går ut på krogen. Hon skulle kunna ha ett nytt ons varje kväll om hon ville. Vissa män är ganska fräcka också. De kan ragga helt öppet fast jag står vid hennes sida. Roligast var en ung kille i 25 årsåldernsom jobbar i en butik när vi handlade lite inför nyår. Han sa helt sonika: jag är ensam i kväll, kan inte du och jag ha lite sköj. Jag kan ibland tycka att det som hennes man är en aning jobbigt. Det vill till att ha självförtroende och tillit. Hon å andra sidan reagerar knappt. Hon säger att hon får många fler inviten nu än när hon var betydligt yngre, även om hon var ännu snyggare då. Det händer att yngre män tafsar på henne också. Men det brukar straffa sig för dem. Hon har en vass höger och långa ben med god utväxling om man så säger.

Svar på tråden Varför är MILF så hett?