• Anonym (Tvåbarnsmamma)

Varför är MILF så hett?

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

• Svar på tråden Varför är MILF så hett?
  • Anonym (Qqqq)

Ingen aning det är säkert bara fantasi tror knappast att kvinnor tänder på yngre killar 

• Anonym (M)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 06:27:49 följande:

Ingen aning det är säkert bara fantasi tror knappast att kvinnor tänder på yngre killar 

Men killar brukar tända på äldre kvinnor. Finns många kvinnor som tänder på lammkött också
  • Anonym (Qqqq)
    Anonym (M) skrev 2018-11-30 07:23:30 följande:
    Men killar brukar tända på äldre kvinnor. Finns många kvinnor som tänder på lammkött också
    Jo men det är sällan jag hör eller läser om kvinnor som träffar yngre
  • Anonym (M)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 08:03:52 följande:

Jasså? Jag tror det är lite tabu kanske att killen är yngre
  • Anonym (MILFEN)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 08:03:52 följande:
    I varenda sån här tråd kommer det in någon som säger så, att det är så ovanligt att äldre kvinnor gillar yngre män - men det ÄR ju inte så, så sluta skriv det då.
    Se dig omkring, världen har förändrats och flera kända kvinnor har nu förhållanden med yngre män. Däremot tror jag att yngre män som sexraggar desperat på äldre kvinnor online inte har så stor lycka. Det räcker inte med att man bara är yngre om inte kvinnan har en åldersfetisch, killen måste vara snygg och smidig i sitt sätt också. För kvinnan måste överkomma rädslan för att bli utnyttjad eller att omgivningen ska ha en massa åsikter.
  • Anonym (Qqqq)
    Anonym (MILFEN) skrev 2018-11-30 08:31:35 följande:
    I varenda sån här tråd kommer det in någon som säger så, att det är så ovanligt att äldre kvinnor gillar yngre män - men det ÄR ju inte så, så sluta skriv det då.
    Se dig omkring, världen har förändrats och flera kända kvinnor har nu förhållanden med yngre män. 
    Kända kvinnor ja. Men kvinnor utanför kändisvärlden då
  • Anonym (MILFEN)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 08:36:47 följande:
    Tja, det verkar vara vanligare att yngre män ger äldre kvinnor uppmärksamhet. Jag har märkt av det själv och min bästa väninna är 45 och är sen 2 år tillbaka ihop med en 17 år yngre kille. Så jag tror det är vanligare nu, även om alla fördomar gör att många tvekar - inklusive jag själv. Många vill men vågar inte. 
  • Anonym (Qqqq)
    Anonym (M) skrev 2018-11-30 08:09:51 följande:
    Jasså? Jag tror det är lite tabu kanske att killen är yngre
    Kanske är det så 
  • Anonym (M)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 08:36:47 följande:

Ja det finns det med.
  • Anonym (Qqqq)
    Anonym (MILFEN) skrev 2018-11-30 09:03:32 följande:
    Tja, det verkar vara vanligare att yngre män ger äldre kvinnor uppmärksamhet. Jag har märkt av det själv och min bästa väninna är 45 och är sen 2 år tillbaka ihop med en 17 år yngre kille. Så jag tror det är vanligare nu, även om alla fördomar gör att många tvekar - inklusive jag själv. Många vill men vågar inte. 
    Hur är det med enbart ett sexuellt förhållande inte lika lockande?
Svar på tråden Varför är MILF så hett?