Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-06 22:09:21 följande:
Hej syster!
Igår ringde min toy boy på dörren exakt klockan 21. Kramades efter att han kom in och sedan bjöd jag på sallad med vitlöksbröd och Ramlösa.
Blev ganska skön stämning från början och vi satt vid mitt höga middagsbord mitt emot varandra. Efter att vi ätit klart gick jag ur köket och in i badrummet och lämnade dörren öppen.
Slet av mig kläderna och hoppade in duschen och skickade ett SMS med texten: "Kommer du?" och ja, det gjorde han.
Oj, så uppspelt han blev med mig i duschen och han hade jättestånd innan vi ens hade rört vid varandra, trodde han skulle komma redan då...hi hi..
Efter dusch bar det av till min säng och där körde vi igång. Han tog på sig kondom och sedan blev det framifrån, bakifrån, slick och sug...i slutet tog han av kondomen och kom på mina bröst....
Betyg: 7/10!
Ska ses igen och då hemma hos honom...kanske räcker så...ska ut på påskdagen och hoppas på nya nummer i telefonboken efter den kvällen...
Härlig kväll verkar det som, 7/10 låter nästan lite snålt? Kul variant med sms från duschen, man måste variera tillvaron och krydda lite ibland! Du skulle absolut kunnat vara min syster, om jag hade någon. En syster som jag skulle vara stolt över. Happy hunting på påskdagen önskar jag dig.