• Anonym (Tvåbarnsmamma)

Varför är MILF så hett?

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

• Svar på tråden Varför är MILF så hett?
  • Anonym (Snart skild, längtar)
    Anonym (Därför..) skrev 2017-04-05 08:45:09 följande:
    Dom unga killarna vet att ni kommer släppa loss utav bara den.
    Dels för att ni tänder på detta med en yngre.
    Men också det faktum att ni är utsvultna efter att dom sista åren innan ni skilde er har varit sexuellt oaktiva och har mkt att ta igen.
    Lyckos den som får ha sex med en sexuellt uthungrad kvinna som varit bortglömd i ett antal år innan skilsmässan.
    Denna 27 åring kommer antagligen få en upplevelse han kommer ha med sig hela livet.

Sen så kan ju äldre kvinnor mer än unga osäkra.

Idag så tar ju kvinnor hand om sig på ett annat sätt också, tränar mer osv.
    Kvinnor med den blicken som utstrålar säkerhet och mognad, mmm.

Vet ett antal 45 åringar ja 50+ åringar oxå.jag hellre skulle ha sex med än en 25åring.

//Man 42

P.S berätta gärna hur det gick
    Ja det där med att vara utsvulten stämmer absolut.
    Den man jag kommer att hamna i säng med när jag äntligen blir singel efter många års torka lär bara helt slutkörd när vi är klara med varandra...

Är kvinna, 44 år och har levt i en lång relation med på senare år dåligt sex som utmynnat i inget sex alls de senaste tre åren. Jag är fullkomligt galen av längtan efter att få släppa loss med någon som kan uppskatta min kåthet. Bryr mig inte om hur jag ser ut eller låter i sängen, kan fantisera om hur jag blir knullad i alla möjliga ställningar, oralt, analt, prova på massor av nya saker...
  • Anonym (Därför..)
    Anonym (Snart skild, längtar) skrev 2017-04-05 09:43:34 följande:
    Ja det där med att vara utsvulten stämmer absolut. Den man jag kommer att hamna i säng med när jag äntligen blir singel efter många års torka lär bara helt slutkörd när vi är klara med varandra... Är kvinna, 44 år och har levt i en lång relation med på senare år dåligt sex som utmynnat i inget sex alls de senaste tre åren. Jag är fullkomligt galen av längtan efter att få släppa loss med någon som kan uppskatta min kåthet. Bryr mig inte om hur jag ser ut eller låter i sängen, kan fantisera om hur jag blir knullad i alla möjliga ställningar, oralt, analt, prova på massor av nya saker...
    Du ser.

Har varit med ngra som dig sedan jag skilde mig, och det har varit väldigt bra för båda.
    Tårar av lycka har spilts..
    Anonym (Därför..) skrev 2017-04-05 10:03:08 följande:
    Du ser.

Har varit med ngra som dig sedan jag skilde mig, och det har varit väldigt bra för båda.
    Tårar av lycka har spilts..
    Det kan jag absolut förstå. Härligt för dig men även för de kvinnor du gjort lyckliga!
  • Anonym (Därför..)
    Anonym (Snart skild, längtar) skrev 2017-04-05 12:48:28 följande:

Det kan jag absolut förstå. Härligt för dig men även för de kvinnor du gjort lyckliga!

Hoppas du hittar en man som släpper loss ordentlig med dig, oavsett ålder på honom.

Att du får utlopp för din sexuella energi.

En man som uppskattar dig som kvinna och sexuell varelse.

Och som vet vad han gör med fingrar tunga och kxk.

Som ser din njutning som sin njutning..

Som njuter av å ge dig många gränslösa orgasmer.
    Anonym (Därför..) skrev 2017-04-06 10:20:11 följande:
    Hoppas du hittar en man som släpper loss ordentlig med dig, oavsett ålder på honom.

Att du får utlopp för din sexuella energi.

En man som uppskattar dig som kvinna och sexuell varelse.

Och som vet vad han gör med fingrar tunga och kxk.

Som ser din njutning som sin njutning..

Som njuter av å ge dig många gränslösa orgasmer.
    Det hoppas jag också!

Jag har verkligen inte varit bortskämd med någon som ser till min njutning överhuvudtaget. Han vet att jag kan få flera orgasmer efter varandra men brydde sig inte om att utforska den biten alls.

Han vet att jag älskar att bli slickad men var för lat för att göra det. Däremot ville han gärna ha oralt själv och det fick han, till en början, eftersom jag älskar det. Sedan ledsnade jag eftersom det blev så mycket fokus bara på att han skulle ta emot. Jag hade uppskattat om han kunnat vara ärlig och bekänna att han egentligen inte gillar att slicka. Det var rätt tydligt.

Framförallt ser jag fram emot någon som har en hög lust i sig själv och som kan bejaka min kåthet! Har censurerat mig själv i många år nu tills jag upptäckte vad jag höll på med!
  • Anonym (Därför..)

Alltså jag fattar mig ej på sådana män. Så sjukt häftigt med kvinnor som kommer om och om. Och dessa som ej är intereserad av att ge kvinnan njutning öht, så häftigt å ligga där å ha makten över hennes orgasm. Kanske håll henne på kanten och bygga upp för att sedan "låta" henne få en långt uppbyggd orgasm. Sjukt att framförallt män är så ego. Dom fattar ej att dom går miste om så mkt bra sex om dom återpresterar. Undrar om det kommer från att deras mammor skämt bort dom som barn eller liknande. Pratade med en tjej som hade exakt samma situation som dig. Hon gjorde allt för honom, men han brydde sig ej ett dugg. Hur kan man göra så, vist men skall ej göra ngt mot sin vilja, men om man fått årets avsugning så vill man väl på ngt sätt vilja ge den kvinnan ngt i motprestation. Och att ge en kvinna en skön orgasm med tunga och fingrar är ju helt makalöst häftigt. Och om hon är kapabel å få multipla så är det ju ännu mäktigare, sen kan man ju bara genom att ändra fingret lite, eller föra in det på ett nytt ställe framkalla nr 2..... Sen finns det inga gränser för hur många det blir....

• Pussan
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-04 23:54:44 följande:
    Åhå, så kåt och nyfiken på vad den här unge förmågan kan prestera i sängen!

Har städat ikväll och planerat lite. Är rakad och redo...hi hi...
    Hur gick det nu då TS? Eller håller ni på än?
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-06 21:50:02 följande:
    Hur gick det nu då TS? Eller håller ni på än?
    Hej syster!

Igår ringde min toy boy på dörren exakt klockan 21. Kramades efter att han kom in och sedan bjöd jag på sallad med vitlöksbröd och Ramlösa.

Blev ganska skön stämning från början och vi satt vid mitt höga middagsbord mitt emot varandra. Efter att vi ätit klart gick jag ur köket och in i badrummet och lämnade dörren öppen.

Slet av mig kläderna och hoppade in duschen och skickade ett SMS med texten: "Kommer du?" och ja, det gjorde han.

Oj, så uppspelt han blev med mig i duschen och han hade jättestånd innan vi ens hade rört vid varandra, trodde han skulle komma redan då...hi hi..

Efter dusch bar det av till min säng och där körde vi igång. Han tog på sig kondom och sedan blev det framifrån, bakifrån, slick och sug...i slutet tog han av kondomen och kom på mina bröst....

Betyg: 7/10!

Ska ses igen och då hemma hos honom...kanske räcker så...ska ut på påskdagen och hoppas på nya nummer i telefonboken efter den kvällen...
  • Anonym (Man3)

Det är vanligt att yngre män raggar på allt som rör sig, att 40+-kvinnor ligger med killar som kunde varit deras söner är inte lika vanligt. 

Alla kvinnor runt 40 som jag träffat (inkl min nuvarande flickvän) har beklagat sig över att de fick så mycket uppmärksamhet från yngre killar/män som de inte alls var intresserade av, de ville alla ha någon i sin egen ålder.

På dejtingsajter hade de skrivit att de inte var intresserade av yngre killar men ändå rasade stora drivor in med mail från just dessa. Uppenbart hittar de ju någon gumsjuk kvinna efter ett tag så de tycker väl att det värt det...

• hubricus

Intet är som att som ung vrålkåt man få tillfredställa en sexuellt hungrig och utsvlten 45+`are. ..... Absolut intet när det gäller sexuell njutning.

Mvh.    Ex-toyboy

Svar på tråden Varför är MILF så hett?