• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • FrökenBerg

Hoppar in i denna tråden då tant röd dök upp trots att hon inte var inbjuden... hum!

Mensen har i princip alltid varit punktlig, 24-25 dagar, nu kom den på 27-28 och gav falska förhoppningar! :(

Men men på det igen! ;) tredje gången gillt kanske :D

• Casja

Hoppar in här ???? hade ägglossning för några dagar sedan och bim om sådär 10dagar. Vi har två barn sen tidigare födda 14 och 16.

Grattis till er som plussat!

• QueenE

Färgad flytning på bim -2 som försvann en timme senare. Aldrig haft så innan.
    Litet hopp för ett plus finns kvar men magkänslan säger att mensen är på g.
    Nya tag nästa månad. ????

• cara84
    2017 bebis skrev 2017-07-13 13:54:11 följande:

Åh tack ! Så spännande för dig också! Håller tummarna???????? jag köpte idag och provade men ej morgourin! Hade kissat redan tre gånger innan testen !! Lycka till

Ja nu tycker jag att jag har hållit mig tillräckligt länge så jag har varit på apoteket här i Egypten så imorgon bitti ska jag ta testet, är sjukt trött och skiftar humör som att trycka på en knapp, har druckit citron juice eeh låter surt men det är väl min nya grej typ vet inte varför, min man såg på mig när jag drack citronen och sa herregud du måste ju vara gravid om du klarar av att dricka det där! Vill tillägga att jag inte tycker om citron , bim +4 nu hoppas plussa imorgon!
  • cara84
    QueenE skrev 2017-07-16 01:23:05 följande:

Färgad flytning på bim -2 som försvann en timme senare. Aldrig haft så innan.

Litet hopp för ett plus finns kvar men magkänslan säger att mensen är på g.

Nya tag nästa månad. ????

Jag har haft exakt samma som du... Väntar på att plussa nu bim +4

Håller tummarna för dig
  • trueblood93

Ååh justbefter att jag lagt min kommentar igpr SÅ kom en svaag brun flytning. Och idag på morgon har jag smärta som mensvärk i magen bak till ryggen..., och så kom de mörkrött blod och lite klumpar. Får väl snällt acceptera att jag verkar sitta här med ett pågående missfall antar jag. Ont ännu men inte kommit "igång" med blödning ännu. Bara ooont :(

• Sere
    trueblood93 skrev 2017-07-16 08:54:26 följande:

Ååh justbefter att jag lagt min kommentar igpr SÅ kom en svaag brun flytning. Och idag på morgon har jag smärta som mensvärk i magen bak till ryggen..., och så kom de mörkrött blod och lite klumpar. Får väl snällt acceptera att jag verkar sitta här med ett pågående missfall antar jag. Ont ännu men inte kommit "igång" med blödning ännu. Bara ooont :(

Åh nej...:(
    Hemskt ledsen för din skull.
  • Love-V1
    JohannaMolander skrev 2017-07-14 21:03:51 följande:

Haha, kommentaren kom inte med...

Vi vet inte om vi ska ta reda på det eller inte! Kan hända att det får bli en överraskning :)

Ja inte för de spelar någon roll :) åh man e såå lycklig !! Kanske följas åt i någon tråd? :)
  • Imra

Måste bara fråga om det är någon som ser något?

Blir knäpp på detta! :'D
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017