Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Jag känner typ ingenting. Börjar bli lite rädd.
Men så fort jag tänker...vad händer? Så känner jag lite träningsvärk i magen typ...sån där molvärk.
Typ som mensen är på väg. Sen har jag blrjat få ont i ländryggen. Redan??? Hoppas det förvsinner men gör mer ont för varje dag nu :/
Jag äter midnre än innan. Blir mätt snabbt men äter oftare. Försöker ta frukt eller belvita breakfast kex med fiber i. Inte mer än så. Men vi får se hur allt uyvecklar sig. Det kan ju ändras snabbt.
Håller med om tröttheten förresten, men ej som med första heller... känner ändå att jag klarar dagen utan att vila...men då har jag för mig jag vilade dagtid...eller var det mot slutet kanske? Jaja...trött är jag iaf. Tröttare...men inte överdrivet. Är segare såklart och försöker lägga mig 30 min till 1 timme tidigare.
Det går magsjuka på sonens dagis oxå ska tilläggas. Eller en unge som kräkts.. inatt vart min kollega sjuk, gissar att de kan va magsjuka för igår mådde hon bra.. så msn börjar ju fundera på det med... blää
Imorse kom mensen. Fasen också, jag som verkligen hoppades att den inte skulle komma :( känns skit faktiskt...
Jag skulle fortsätta att testa varannan dag om mensen inte kommer. Du kanske är en Låghormonare? Annars så skulle jag nog ringa gyn om ingen mens och inget plus infunnit sig på en vecka.
Imorse kom mensen. Fasen också, jag som verkligen hoppades att den inte skulle komma :( känns skit faktiskt...