• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Joozzaan

Blir så knäckt.. dag 37 idag och ingen mens. Förstår inte varför den ska vara så oregelbunden för :( tog ett äl test förut och fick rätt starkt utslag.. jag förstår ingenting. Betyder det att jag precis haft äl såhär sent?

• Isathe
    Joozzaan skrev 2017-09-07 10:04:26 följande:

Blir så knäckt.. dag 37 idag och ingen mens. Förstår inte varför den ska vara så oregelbunden för :( tog ett äl test förut och fick rätt starkt utslag.. jag förstår ingenting. Betyder det att jag precis haft äl såhär sent?

Usch jobbigt!

Har du provat tagit ett gravtest? Hört att äl-testen kan ge utslag för graviditet också.

• Joozzaan
    Isathe skrev 2017-09-07 11:30:49 följande:

Usch jobbigt!

Har du provat tagit ett gravtest? Hört att äl-testen kan ge utslag för graviditet också.

Blev inte mycket mys denna månad (bara precis efter förra mensen) så är rätt säker på att jag inte är gravid... så himla tråkigt att det ska bli 40+ dagar varje gång, tar ju sån tid då.
  • Queva
    malikan skrev 2017-09-06 23:39:08 följande:

Jag har haft ont i brösten, illamående och trötthet med sonen... Med dottern kommer jag inte ihåg så mycket, upptäcktes i v 16 och jag var bara 18 år... Trodde då inte man kunde bli gravid utan att ha fått tillbaka mensen men det kunde man ju, haha

Ja, hihi.. första gången jag blev gravid skulle jag ta en paus från ppiller då jag mådde så dåligt... Trodde inte man kunde bli gravid för hormorner också kvar.. körde avbrutet.. och fick aldrig någon mensin. Men min kompis sa jag var gravid! Och det var innan jag ens borde haft mensen.. så. Snacka om att jag blev chockad.. !
  • Queva
    LifeOfBullshit skrev 2017-09-07 01:15:37 följande:

Nej det kan jag inte påstå! Då har jag ändå haft hyfsat bra koll på min mens genom åren och stenkol de senaste 7 månaderna. Man hade kunnat ställa en klocka efter min mens ^^

Läste +-4dagar kan en normal menscykel ändras.. Så hade nog ringt och bett dom kolla!
  • Queva
    löparenbe skrev 2017-09-07 06:19:47 följande:

Trodde ju att jag fick mens i förrgår. Men blödde lite bara på natten. Sen inget mer. Hade inga symtom. Förutom att jag inte hade ont i brösten. Brukar alltid ha det efter ägglossning. Men inte denna gång .

Men tog ett test idag. Började storgråta så glad. Min man kommer inte hem förrän ikväll.. kommer inte kunna koncentrera mig på jobbet... haha :)

Hoppas nu det går vägen <3

Håller tummar och tår för alla andra!

Grattis!
  • FruganD

Cykeldag 12..

ÄL-test negativt, men en klar ökning av LH kan åtminstone ses....

Snart ÄL så man kan sexa loss ;)

Bild ett får

Bild från igår och idag....

Grattis till Er som plussat <3

• vickanj82
    Ungmensäker skrev 2017-09-06 20:26:38 följande:

Hallå tjejer! Äl+4 idag.. kan man få symptom redan nu? Har haft ont i magen som molvärk ända sen ägglossningen och idag fick jag halsbränna, aldrig haft det förut! Vad tror ni?

Är inne på ÄL+5 och tyckte mig få " mensvärk" för 2 dagar sedan. och sen hade jag jätte ont och ömt nere mellan benen Flört. Idag har jag mått illa från och till. Men jag vill inte ta in det för mycket då det känns föööör tidigt.
  • vickanj82
    FruganD skrev 2017-09-07 16:33:47 följande:

Cykeldag 12..

ÄL-test negativt, men en klar ökning av LH kan åtminstone ses....

Snart ÄL så man kan sexa loss ;)

Bild ett får

Bild från igår och idag....

Grattis till Er som plussat <3

Om jag var du hade jag testat fler gånger på dagen för det sista var riktigt starkt!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017