Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Ja man blir verkligen så ledsen :(
håller tummarna för er vid nästa försök.
Styrkekramar
Det blev lite bättre efter jag ätit. Nu är magen svullen och spänd som bara den men som sagt tror de är pga maten.
Ja 30 minuter är ju inte mkt så de ska väl gå bra :) jag har promenerat mkt på sistone då när gick ner i vikt men vart lite dåligt mef det på sistone.. så ska oxå ta tag i det där.
Nä faktiskt inte.. vet inte om jag har lust faktiskt.. har du?
Jag har inte facebook så de är inget för mig =P
Jag har inte facebook så de är inget för mig =P
Nej klart man inte ska ge upp.
Spännande vad är det för glidmedel? kanske kan vara något för oss om mensen nu skulle komma....
Hallå tjejer! Äl+4 idag.. kan man få symptom redan nu? Har haft ont i magen som molvärk ända sen ägglossningen och idag fick jag halsbränna, aldrig haft det förut! Vad tror ni?
Igår var jag hundra på att mensen kom. Blödde bara på natten men inget nu på hela dagen.. skumt. Tänker om det inte är något blod till imorgon så testar jag :)
Kan man vara gravid trots den blödningen?
Hallå tjejer! Äl+4 idag.. kan man få symptom redan nu? Har haft ont i magen som molvärk ända sen ägglossningen och idag fick jag halsbränna, aldrig haft det förut! Vad tror ni?
Hej allihopa!
Är på det 13:e försöket med mitt första barn.
Fick missfall förra månden och började försöka direkt efter, så har alltså inte fått min första mens efter missfallet ännu, men har haft ägglossning nyligen. har säkrat upp med varannan-dag-sex de senaste veckorna för att vara på den säkra sidan.
Så jag hoppas hoppas hoppas verkligen! Och att när det väl sker att den lilla/lille vill stanna kvar därinne...
Har BIM den 16-17 sep.