• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Svea87
    Maliinskii skrev 2017-09-06 14:15:44 följande:

okej :(

Håller tummarna ändå för dig 

Tack! gjorde dock ett test imorse som va tok negativt, blev så ledsen. men men får se om den dyker upp på fredag eller inte.. 

Bara det att denna väntan är så jobbig på om den ska komma eller inte :/

Har mensvärk nu också.. Ush. Det enda konstiga är mitt illamående.. har aldrig fått så förut pga mens :-/

Ja denna eviga väntan är så jobbig.. hoppas verkligen inte att mensen kommer för oss haha
  • Moodie

Tänk att man kan bli så lycklig över ett positivt ÄL-test! Nu är det iallafall helt positivt (CD23) så nu inväntar jag ÄL. Haft lite småkänningar, ingen molande värk men lite ömhet. Så nu blir det att mysa på och hoppas hoppas att det tar sig!

• AAMLB

Ägglossningen var ju allt annat än punktlig denna månaden. Ägglossning nu, sambon inte hemma fören imorgon kväl ... så det är väll kört även denna månaden :(

• Maliinskii
    Svea87 skrev 2017-09-06 14:18:51 följande:
    Har mensvärk nu också.. Ush. Det enda konstiga är mitt illamående.. har aldrig fått så förut pga mens :-/

Ja denna eviga väntan är så jobbig.. hoppas verkligen inte att mensen kommer för oss haha
    Mensvärk liknande symtom kan man ha, det är ett tecken på att livmodern växer, så inte säkert att det är mensen på gång. O
    Om mensen inte kommer så ta ett test på fredag morgon. 

ja jag är så otålig också, man vill ju veta direkt :P 
    nää vi håller tummarna för att fröken röd inte kommer till oss!
  • S79
    Svea87 skrev 2017-09-06 16:12:48 följande:

Min mens är här : ( Fyfan va ledsen man blir.. alla dessa tecken.

Ja det är helt galet vad ledsen man kan bli. Jag tyckte jag hade massa tecken på graviditet men man inbillar sig väl.
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-09-06 12:47:12 följande:

Hur går det för dig ? Har du blivit sämre/bättre?

Jag pluggar så sitter också en hel del. Mitt nya mål ska bli att röra mig 30 min i streck varje dag. Vissa dagar tar jag i mer vissa dagar mindre. Tänkte jag. Läste att det kan vara bra för gravida. 30 min kommer jag nog hinna de flesta dagar. Jag önskar det iaf hahaha

Hoppas du mår bättre snart :)

Har du hittat någon mer grupp?

Det blev lite bättre efter jag ätit. Nu är magen svullen och spänd som bara den men som sagt tror de är pga maten.

Ja 30 minuter är ju inte mkt så de ska väl gå bra :) jag har promenerat mkt på sistone då när gick ner i vikt men vart lite dåligt mef det på sistone.. så ska oxå ta tag i det där.

Nä faktiskt inte.. vet inte om jag har lust faktiskt.. har du?
    Matheus 131002! Gravid med andra barnet -BF Maj 2018
  • Maliinskii
    Svea87 skrev 2017-09-06 16:12:48 följande:

Min mens är här : ( Fyfan va ledsen man blir.. alla dessa tecken.

Ja man blir verkligen så ledsen :(
    håller tummarna för er vid nästa försök.
    Styrkekramar Hjärta
  • Snultan
    Archimedes skrev 2017-09-06 13:18:49 följande:

Vill bara tipsa att det finns en bf maj 2018 grupp som tydligen redan har en fb grupp. Där kan ni ju kika in! :)

Jag har inte facebook så de är inget för mig =P
    Matheus 131002! Gravid med andra barnet -BF Maj 2018
Svar på tråden Vi med BIM September 2017