Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
okej :(
Håller tummarna ändå för dig
Tack! gjorde dock ett test imorse som va tok negativt, blev så ledsen. men men får se om den dyker upp på fredag eller inte..
Bara det att denna väntan är så jobbig på om den ska komma eller inte :/
Tänk att man kan bli så lycklig över ett positivt ÄL-test! Nu är det iallafall helt positivt (CD23) så nu inväntar jag ÄL. Haft lite småkänningar, ingen molande värk men lite ömhet. Så nu blir det att mysa på och hoppas hoppas att det tar sig!
Någon som ser något? BIM på söndag så det är tidigt jag vet men testgalning som man är ;)
Ägglossningen var ju allt annat än punktlig denna månaden. Ägglossning nu, sambon inte hemma fören imorgon kväl ... så det är väll kört även denna månaden :(
Min mens är här : ( Fyfan va ledsen man blir.. alla dessa tecken.
Hur går det för dig ? Har du blivit sämre/bättre?
Jag pluggar så sitter också en hel del. Mitt nya mål ska bli att röra mig 30 min i streck varje dag. Vissa dagar tar jag i mer vissa dagar mindre. Tänkte jag. Läste att det kan vara bra för gravida. 30 min kommer jag nog hinna de flesta dagar. Jag önskar det iaf hahaha
Hoppas du mår bättre snart :)
Har du hittat någon mer grupp?
Vill bara tipsa att det finns en bf maj 2018 grupp som tydligen redan har en fb grupp. Där kan ni ju kika in! :)