• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Queva
    malikan skrev 2017-09-06 23:06:59 följande:

Hej!

Hoppar in här, 29 år och är inne på andra försöket med trean ???? Bim 12/9 om cykeln är 28 dagar, är lite oklart efter spiralen.

Tog ut spiralen 24/7 och hoppades på snabbt plus, med de 2 andra barnen blev jag gravid utan att ha fått tillbaka mensen men icke denna gång ????

Har en jobbig menscykel, förra månaden samt denna får jag ont i brösten och mår illa 10-7 dar innan mensen vilket gör att man hoppas men verkar inte vara graviditet...

Har tidigare haft livmoderhalscancer efter mitt första men gick ju bra med sonen ändå så hoppas det vill sig snart ????

Hej, låter som mig..! Jag tänke mer att de där blir jag ju av att titta på mannen... men icke! Är de samma pappa till dom andra?
  • malikan
    Queva skrev 2017-09-06 23:15:34 följande:

Hej, låter som mig..! Jag tänke mer att de där blir jag ju av att titta på mannen... men icke! Är de samma pappa till dom andra?

Haha ja det gör det ju :D

Till sonen, dottern har en annan pappa!

Med sonen trodde jag att jag var skengravid efter p-pillerstoppet, kände direkt efter äl att jag var gravid!
  • Queva
    malikan skrev 2017-09-06 23:20:25 följande:

Haha ja det gör det ju :D

Till sonen, dottern har en annan pappa!

Med sonen trodde jag att jag var skengravid efter p-pillerstoppet, kände direkt efter äl att jag var gravid!

Okej, en sådan sak kan ju ställa till det kanske annars.

Ja.. jag "brukar" alltid svimma om jag blivit gravid, sen nästäppa och dofter. Hur har du känt innan?
  • malikan
    Queva skrev 2017-09-06 23:32:48 följande:

Okej, en sådan sak kan ju ställa till det kanske annars.

Ja.. jag "brukar" alltid svimma om jag blivit gravid, sen nästäppa och dofter. Hur har du känt innan?

Jag har haft ont i brösten, illamående och trötthet med sonen... Med dottern kommer jag inte ihåg så mycket, upptäcktes i v 16 och jag var bara 18 år... Trodde då inte man kunde bli gravid utan att ha fått tillbaka mensen men det kunde man ju, haha
  • LifeOfBullshit
    Queva skrev 2017-09-06 23:11:30 följande:

Har det hänt tidigare?

Nej det kan jag inte påstå! Då har jag ändå haft hyfsat bra koll på min mens genom åren och stenkol de senaste 7 månaderna. Man hade kunnat ställa en klocka efter min mens ^^
    BIM 30:e September 2017
  • löparenbe

Trodde ju att jag fick mens i förrgår. Men blödde lite bara på natten. Sen inget mer. Hade inga symtom. Förutom att jag inte hade ont i brösten. Brukar alltid ha det efter ägglossning. Men inte denna gång .
    Men tog ett test idag. Började storgråta så glad. Min man kommer inte hem förrän ikväll.. kommer inte kunna koncentrera mig på jobbet... haha :)

Hoppas nu det går vägen <3

Håller tummar och tår för alla andra!

• Milou3
    löparenbe skrev 2017-09-07 06:19:47 följande:

Trodde ju att jag fick mens i förrgår. Men blödde lite bara på natten. Sen inget mer. Hade inga symtom. Förutom att jag inte hade ont i brösten. Brukar alltid ha det efter ägglossning. Men inte denna gång .

Men tog ett test idag. Började storgråta så glad. Min man kommer inte hem förrän ikväll.. kommer inte kunna koncentrera mig på jobbet... haha :)

Vad underbart! Grattis :)
  • Archimedes
    löparenbe skrev 2017-09-07 06:19:47 följande:

Grattis!
  • Jokri85
    Snultan skrev 2017-09-06 22:34:56 följande:

Jo de är klart.. ibland orkar man inte heller. Men jag brukar tänka att all motion är bra motion. Vardagsmotion som du skriver. Åh nu är jag helt slut. Åh magen är som en ballong.

Gillar att skriva med dig med, vi får väl starta en egen grupp haha :) kanske dags att vi lämnar denna grupp nu när vi plussat hehe

Samma här. Min mage är också som en ballong!!!

Ja jag lämnar gruppen nu eftersom vi har plussat som du sa...

Lycka till med allting! Känns nästan lite sorgligt tycker jag...att ej få veta hur allt kommer gå och så.

Men jag hoppas allt kommer gå precis som du önskar! <3

Ta hand om dig/er! :)
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-09-07 07:36:51 följande:

Samma här. Min mage är också som en ballong!!!

Ja jag lämnar gruppen nu eftersom vi har plussat som du sa...

Lycka till med allting! Känns nästan lite sorgligt tycker jag...att ej få veta hur allt kommer gå och så.

Men jag hoppas allt kommer gå precis som du önskar! <3

Ta hand om dig/er! :)

Detsamma!! Lycka till med allt :)
    Matheus 131002! Gravid med andra barnet -BF Maj 2018
Svar på tråden Vi med BIM September 2017