• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Jokri85
    Snultan skrev 2017-09-06 10:02:48 följande:

Har oxå sån molvärk. Och har haft ont i ländryggen. Men har ju ett stillasittande jobb oxå.

Idag är jag ensam på jobbet till kl 13. Mår jätte konstigt... öm i hela buken, illamående, trött, yr lilsom.. ont i ryggen.. funderar om jag skulle gå hem tidigare idag.. får se hur det utvecklas. Hungrig men ingen matlust. Funderar nästan på att fråga nån läkare här om tablett mot illamåendet :P haha

Hur går det för dig ? Har du blivit sämre/bättre?

Jag pluggar så sitter också en hel del. Mitt nya mål ska bli att röra mig 30 min i streck varje dag. Vissa dagar tar jag i mer vissa dagar mindre. Tänkte jag. Läste att det kan vara bra för gravida. 30 min kommer jag nog hinna de flesta dagar. Jag önskar det iaf hahaha

Hoppas du mår bättre snart :)

Har du hittat någon mer grupp?
  • Victoria K

Hade ju bestämt att jag skulle hålla mig borta från sånt som säger kan hjälpa en att bli gravid...så bra det gick! Haha... Beställde precis hem EPA Glandin och ett fertilitetsglidmedel (pre seed). Så detta blir denna månads lilla hjälpmedel. Förr har jag kört med Bisolvon och Rosenrot men Rosenroten fick jag sån pms av så den orkar jag inte med, och Bisolvon är nog inte så bra att dricka flera månader i rad tänkte jag.

Är det någon som ha erfarenhet av EPA Glandin och/eller Pre seed? :)

• Archimedes
    Jokri85 skrev 2017-09-06 12:47:12 följande:

Hur går det för dig ? Har du blivit sämre/bättre?

Jag pluggar så sitter också en hel del. Mitt nya mål ska bli att röra mig 30 min i streck varje dag. Vissa dagar tar jag i mer vissa dagar mindre. Tänkte jag. Läste att det kan vara bra för gravida. 30 min kommer jag nog hinna de flesta dagar. Jag önskar det iaf hahaha