• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • FruganD
    vickanj82 skrev 2017-09-07 18:35:31 följande:

Om jag var du hade jag testat fler gånger på dagen för det sista var riktigt starkt!

Tog faktiskt ett på eftermiddagen nu, och det var negativt. Tog dock ingen bild på det, då det var första ÄL-testet som jag provade det från Testlagret.

De två ovan är från Clearblue.

Testar imorgon bitti igen :)

Tror dock att man får ligga lite idag med, utifall att :D
  • Milou3

Har BIM på tisdag så är alltså på äl+10 i dag och BIM -5.

Testade helt negativt i morse med ett test från testlagret. Men har sedan i går morse haft rejäl molvärk och små stick och minihugg nästan konstant! Det drar även vid ländryggen. Känns som mensen är några timmar bort mao. Är det några fler som haft sån här utdragen molvärk innan mensen kommer och redan 5 dagar innan? Har en extremt punktlig cykel på 28 dagar.

• malikan
    Milou3 skrev 2017-09-07 19:12:16 följande:

Har BIM på tisdag så är alltså på äl+10 i dag och BIM -5.

Testade helt negativt i morse med ett test från testlagret. Men har sedan i går morse haft rejäl molvärk och små stick och minihugg nästan konstant! Det drar även vid ländryggen. Känns som mensen är några timmar bort mao. Är det några fler som haft sån här utdragen molvärk innan mensen kommer och redan 5 dagar innan? Har en extremt punktlig cykel på 28 dagar.

Jag känner av molvärk och illamående 10-7 dar innan mens, sjukt jobbigt...
  • Milou3
    malikan skrev 2017-09-07 19:28:34 följande:

Jag känner av molvärk och illamående 10-7 dar innan mens, sjukt jobbigt...

Åh fy vad jobbigt! Jag kan känna av svagt molande någon timma per dag mellan äl och bim men aldrig så här kraftigt! Springer typ på toa och kollar om mensen kommit
  • malikan
    Milou3 skrev 2017-09-07 19:43:06 följande:

Åh fy vad jobbigt! Jag kan känna av svagt molande någon timma per dag mellan äl och bim men aldrig så här kraftigt! Springer typ på toa och kollar om mensen kommit

När har du bim?
  • marsen

Grav-stickor.

Tog en väldigt tidig idag. BIM -8. Men! Om man lyser igenom det ser man teststrecket. Är det alltid så??

• AAMLB

Vad betyder detta !? Är på dag 17 i cykeln och idag får jag detta utslag på ÄL test. Enligt kalender borde min ÄL varit i tisdags, men igår och idag har jag haft ÄL flytningar.. är testet neg elle pos? Överst är ett helt negativt från en dag efter mensen slutade, det andra testet tog jag idag just pga flytningar... vad tror ni ?

• FruganD
    AAMLB skrev 2017-09-07 21:14:01 följande:

Vad betyder detta !? Är på dag 17 i cykeln och idag får jag detta utslag på ÄL test. Enligt kalender borde min ÄL varit i tisdags, men igår och idag har jag haft ÄL flytningar.. är testet neg elle pos? Överst är ett helt negativt från en dag efter mensen slutade, det andra testet tog jag idag just pga flytningar... vad tror ni ?

Nu vet jag inte hur just dessa test funkar, men ska inte test-strecket vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket?

Så är det iaf på de testen jag har från Testlagret :)
  • Milou3
    malikan skrev 2017-09-07 20:21:55 följande:

När har du bim?

På tisdag så BIM-5 i dag. Men känner mig väldigt ogravid och mår i övrigt bra. Lite gasig i magen men det kan ju säkert bero på molvärken om nu mensen kommer tidigare.
  • malikan
    Milou3 skrev 2017-09-07 21:26:15 följande:

På tisdag så BIM-5 i dag. Men känner mig väldigt ogravid och mår i övrigt bra. Lite gasig i magen men det kan ju säkert bero på molvärken om nu mensen kommer tidigare.

Då har vi samma!

Ja just nu går jag bara och väntar på den så man kan börja nytt försök
Svar på tråden Vi med BIM September 2017