• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Mintra
    Nellis93 skrev 2017-09-21 20:18:31 följande:

Åh.. jag gick någon rosa flygning och sedan lite brunt just på äl-dagen, som var putsväck dagen efter..

var det färskt blod?

Kan ha varit ägglossningsblödning jag fick det med nämligen.. dock varade den i ngr dagar men fullt normalt :) då visste jag 100 % att jag haft ägglossning plus positivt test då :)
  • Snelson
    Nellis93 skrev 2017-09-21 18:38:22 följande:

det enda jag känner är att det stramar lite ut.mot ljumskarna.. annars nada! själv :D

Nepp ingenting förutom att jag är trött och konstant hungrig. Men det är nog bara en tillfällighet haha!
  • Nellis93
    Snelson skrev 2017-09-22 07:04:02 följande:

Nepp ingenting förutom att jag är trött och konstant hungrig. Men det är nog bara en tillfällighet haha!

haha, hoppas symtomen ökar både för dig o mig!
  • Nellis93
    Perssonlund skrev 2017-09-21 22:58:26 följande:

Såg att det var några som har bim den 29/9, jag också :D

Skoj! då hoppas jag på + för dig också den 29!! Hur känner du dig :)
  • MatildaLinnea91

Hej! Tog ett test idag och tyckte mig ana ett svagt streck. Kommer det hinna bli tydligare till ikväll om jag försöker att inte kissa på länge innan jag tar det? Jag vet att man kan vänta till imorgon, bara nyfiken på om det är möjligt att det ökar tillräckligt till kvällen.

• Nellis93
    Vendelay skrev 2017-09-21 21:29:19 följande:

Ett till negativt test. Inte gravid denna månad heller. Men mensen är sen. Usch. Är så himla ledsen.

Än är det inte kört <3

testat idag?
  • Nellis93
    MatildaLinnea91 skrev 2017-09-22 07:41:02 följande:

Hej! Tog ett test idag och tyckte mig ana ett svagt streck. Kommer det hinna bli tydligare till ikväll om jag försöker att inte kissa på länge innan jag tar det? Jag vet att man kan vänta till imorgon, bara nyfiken på om det är möjligt att det ökar tillräckligt till kvällen.

När är BIM? :) imorgon?

ja jag skulle tro att den kan bli tydligare!
  • MatildaLinnea91
    Nellis93 skrev 2017-09-22 07:57:41 följande:

När är BIM? :) imorgon?

ja jag skulle tro att den kan bli tydligare!

Bim är inte förrän onsdag. Men vi åker till kreta imorgon och skulle vilja ha svar innan. :)

Men kanske kommer jag ihåg att ta ett test innan vi åker. Har från testlagret som ska kunna känna från 10mol (eller vad det nu heter).
  • Nellis93
    MatildaLinnea91 skrev 2017-09-22 08:01:05 följande:

Bim är inte förrän onsdag. Men vi åker till kreta imorgon och skulle vilja ha svar innan. :)

Men kanske kommer jag ihåg att ta ett test innan vi åker. Har från testlagret som ska kunna känna från 10mol (eller vad det nu heter).

Aha! det skadar inte att testa :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017