• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Pacific

BIM+1 idag och jag testade negativt. Brukar ha rätt regelbunden mens så blir fundersam när jag förra månaden fick mens på CD 23 och nu är på CD 28, stadig temp. Tänkte avvakta och testa efter helgen om mensen uteblir. Har melasma vilket man har vid hormonförändringar, så vem vet, jag kanske har låga hormoner... Time will tell.

• Annalinnea84

Vågar knappt tro att det är sant! Strecket kom verkligen på sekunden, hann knappt sätta på skyddet. Cb early Troligen Bim -3.

• VäntarPåEnTrea
    Annalinnea84 skrev 2017-09-22 17:46:22 följande:

Vågar knappt tro att det är sant! Strecket kom verkligen på sekunden, hann knappt sätta på skyddet. Cb early Troligen Bim -3.

Haha precis samtidigt! Stort grattis!
  • Annalinnea84
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 17:46:26 följande:

Jodå, testerna i morse var tydligen positiva

Haha! Grattis! Vilken cirkusdag! Hoppas hoppas nu detta går vägen!
  • Irbita

Beräknad mens den 27/9, imorgon ska vi ha en stor fest för min man som fyller 30 år. Har köpt ett clearblue early att testa med imorgon 23/9. Nu till frågan, om det visar sig att jag är gravid (eller egentligen även om det inte visar sig på testet) så vill jag inte gärna berätta för alla på festen (och undvika alkoholen). Hur undviker jag alkoholen utan att någon blir misstänksam? Förslag på ursäkter? Står helt still i huvudet på mig.

• VäntarPåEnTrea
    Irbita skrev 2017-09-22 22:32:42 följande:

Beräknad mens den 27/9, imorgon ska vi ha en stor fest för min man som fyller 30 år. Har köpt ett clearblue early att testa med imorgon 23/9. Nu till frågan, om det visar sig att jag är gravid (eller egentligen även om det inte visar sig på testet) så vill jag inte gärna berätta för alla på festen (och undvika alkoholen). Hur undviker jag alkoholen utan att någon blir misstänksam? Förslag på ursäkter? Står helt still i huvudet på mig.

Har samma problem ikväll men köpte en flaska alko-fritt vin och har gått och fyllt på från kylen. Och sa att jag inte gillade att shota när de skulle ta en sån.
  • Irbita
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 22:50:12 följande:

Har samma problem ikväll men köpte en flaska alko-fritt vin och har gått och fyllt på från kylen. Och sa att jag inte gillade att shota när de skulle ta en sån.

Alla kommer ta tillgång till kylen Får gömma någonstans där ingen ser isåfall, frågan är bara vart. Hoppas ingen vill smaka av mitt vin.
  • Irbita
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 17:46:26 följande:

Jodå, testerna i morse var tydligen positiva

Stort grattis till dig När har du BIM?
  • VäntarPåEnTrea
    Irbita skrev 2017-09-22 23:00:31 följande:

Alla kommer ta tillgång till kylen Får gömma någonstans där ingen ser isåfall, frågan är bara vart. Hoppas ingen vill smaka av mitt vin.

Tänker att ingen kollar så noga kanske Annars lägg i grönsakslådan eller så
    Irbita skrev 2017-09-22 23:03:33 följande:

Stort grattis till dig När har du BIM?

Tack!! BIM på söndag, så -2 idag.
Svar på tråden Vi med BIM September 2017