Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
BIM+1 idag och jag testade negativt. Brukar ha rätt regelbunden mens så blir fundersam när jag förra månaden fick mens på CD 23 och nu är på CD 28, stadig temp. Tänkte avvakta och testa efter helgen om mensen uteblir. Har melasma vilket man har vid hormonförändringar, så vem vet, jag kanske har låga hormoner... Time will tell.
Vågar knappt tro att det är sant! Strecket kom verkligen på sekunden, hann knappt sätta på skyddet. Cb early Troligen Bim -3.
Jodå, testerna i morse var tydligen positiva
Vågar knappt tro att det är sant! Strecket kom verkligen på sekunden, hann knappt sätta på skyddet. Cb early Troligen Bim -3.
Beräknad mens den 27/9, imorgon ska vi ha en stor fest för min man som fyller 30 år. Har köpt ett clearblue early att testa med imorgon 23/9. Nu till frågan, om det visar sig att jag är gravid (eller egentligen även om det inte visar sig på testet) så vill jag inte gärna berätta för alla på festen (och undvika alkoholen). Hur undviker jag alkoholen utan att någon blir misstänksam? Förslag på ursäkter? Står helt still i huvudet på mig.
Beräknad mens den 27/9, imorgon ska vi ha en stor fest för min man som fyller 30 år. Har köpt ett clearblue early att testa med imorgon 23/9. Nu till frågan, om det visar sig att jag är gravid (eller egentligen även om det inte visar sig på testet) så vill jag inte gärna berätta för alla på festen (och undvika alkoholen). Hur undviker jag alkoholen utan att någon blir misstänksam? Förslag på ursäkter? Står helt still i huvudet på mig.
Har samma problem ikväll men köpte en flaska alko-fritt vin och har gått och fyllt på från kylen. Och sa att jag inte gillade att shota när de skulle ta en sån.
Alla kommer ta tillgång till kylen Får gömma någonstans där ingen ser isåfall, frågan är bara vart. Hoppas ingen vill smaka av mitt vin.
Stort grattis till dig När har du BIM?