Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Droppar denna tråd då det i torsdags blev ett faktum att 6e försöket misslyckades. Lycka till ni andra!
BIM+1 men ingen mens o inget plus ännu så är säker på att mensen kommer.. blöööööh
Bim 28/9, tog ett bytt test i morse och var lika svagt som i lördags. Borde det inte ha blivit tydligare efter två dygn? Båda gångerna testade jag med clearblue early. Ska köpa ett digitalt som jag kommer testa på onsdag. Man blir ju såååå himla trött på dessa otydliga test och dyrt är det också!
Bim 28/9, tog ett bytt test i morse och var lika svagt som i lördags. Borde det inte ha blivit tydligare efter två dygn? Båda gångerna testade jag med clearblue early. Ska köpa ett digitalt som jag kommer testa på onsdag. Man blir ju såååå himla trött på dessa otydliga test och dyrt är det också!
Hoppas du får ett plus! Jag har BIM 29/9 jag har känt mig i en vecka trött och illamående lite på kvällar sen har jag haft till och från ont i magen ! Jag hoppas också på ett plus men igår och i förgår tog en teststicka och det syns ingenting :( finns hopp kvar lycka till
Hoppas du får ett plus! Jag har BIM 29/9 jag har känt mig i en vecka trött och illamående lite på kvällar sen har jag haft till och från ont i magen ! Jag hoppas också på ett plus men igår och i förgår tog en teststicka och det syns ingenting :( finns hopp kvar lycka till
Jag har också bim 29/9 och har tagit test de senaste 3 mornarna. De har varit helt blanka tyvärr. Men det är test som är gamla där datumet har gått ut så jag hoppas det är därför haha. Har köpt ett clearblue early som jag teatar med imorgon bitti. Känner noll symtom så har inte så goda förhoppningar...
Mina tester va rätt gissade iaf :)
Mina tester va rätt gissade iaf :)
Okej.... BIM på onsdag eller torsdag. Noll symptom på varken mens eller graviditet. Den här månaden fanns inte riktigt orken att försöka ordentligt. Dels pga hög arbetsbelastning, dels pga att jag mentalt inte orkade. Försök nummer 21 eller 22 och det har tärt enormt på mig rent mentalt. Den här månaden orkade inte själen riktigt. Så det blev försök på ägglossning (enligt app) -6, -2 och +1. Tar det sig så tar det sig liksom. Annars får jag försöka ladda mentalt för nästa försök..... Vi närmar oss smärtsamma två år av försök.