• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • MatildaLinnea91
    Nellis93 skrev 2017-09-22 08:09:28 följande:

Aha! det skadar inte att testa :)

Blev såklart tvungen att ta ett nytt typ en timme efter det förra. Och samma styrka på det svaga strecket. Så där blir nog ett syskon till sommaren om allt går som det ska :D
  • VäntarPåEnTrea

Har inte hängt här så mycket sen förra mensen då jag blir så "fast" annars, märkte jag förra månaden. Men så idag tänkte jag testa för att utesluta graviditet då vi eventuellt skulle dricka lite vin ikväll. Och när jag ska slänga det "negativa" testet så såg jag något svagt. Blev tvungen att ta ett till test (hade tack och lov inte hunnit hälla ut) och såg något svagt på det med. Är BIM -2 idag och hade egentligen inte trott att det blev något denna månaden, men nu fick jag typ ångest och vet inte hur jag ska göra, haha. Inte bara just med vinet, men oj vad huvudet strejkar just nu!

• Lilj3
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 08:33:16 följande:

Bilderna kom visst inte med

VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 08:33:16 följande:

Bilderna kom visst inte med

Ser streck på båda testerna :)
  • Lilj3

Här lyser både symtom och positiva test med sin frånvaro. Men jag har aldrig plussat tidigt förut så än har jag inte gett upp hoppet.

• Prinsessmamma

Planen var att testa imorgon på bim-1 men igår kom mensen :( så himla tråkigt! Även fast de bara var andra försöket kan man inte låta bli att fundera om det är något som är fel..

• Perssonlund
    Nellis93 skrev 2017-09-22 07:26:52 följande:

Skoj! då hoppas jag på + för dig också den 29!! Hur känner du dig :)

Jag skulle vilja säga att jag är gravid :D iaf till 99% ... gjorde ett test som visade väldigt svagt. Mår fruktansvärt illa imellanåt, brösten ömmar så jag nästan börjar gråta om någon snuddar vid dom, gråter för minsta lilla och extrem molandevärk... jag har ju haft "graviditets symtom" mycket de sista månaderna,Men inte alls så här extremt :D men vi får se. Hur går det för dig?
  • Perssonlund

Blir så fundersam... vet inte ens om jag vågar hoppas längre :/ Vad tror ni om dessa? Bim e beräknad 29/9 så kanske spök ändå? Eller hur blir testerna? Mina har alltid blivit kritvita o aldrig visat någon tedens till ett streck om jag inte varit det... *suck" blir förvirrad!
  • VäntarPåEnTrea
    Perssonlund skrev 2017-09-22 15:00:02 följande:

Blir så fundersam... vet inte ens om jag vågar hoppas längre :/ Vad tror ni om dessa? Bim e beräknad 29/9 så kanske spök ändå? Eller hur blir testerna? Mina har alltid blivit kritvita o aldrig visat någon tedens till ett streck om jag inte varit det... *suck" blir förvirrad!

Jag ser tydligt! Borde vara pos hoppas för oss båda.
  • Perssonlund
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 15:13:04 följande:

Jag ser tydligt! Borde vara pos hoppas för oss båda.

Jag håller också tummarna för oss! Spännande!

O jag hoppas att det är en hel del som plussar denna tid som e kvar! Undra hur många vi e kvar i den här gruppen :D håller tummarna för oss som e kvar iaf!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017