Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Självklart vaknade man klockan 06 och kunde inte somna om
Tog ett test och detta är resultatet efter ca 10 minuter. Strecket var något svagare innan. Vad tror ni? Läst att clearblue early brukar ge spökstreck.
Självklart vaknade man klockan 06 och kunde inte somna om
Tog ett test och detta är resultatet efter ca 10 minuter. Strecket var något svagare innan. Vad tror ni? Läst att clearblue early brukar ge spökstreck.
Visst är strecket blått? Jag tycker att det ser positivt ut. Har du något mer test?
Ja, det är blått och starkare i verkligheten. Tyvärr har jag inga fler test men är å andra sidan på ungefär BIM -5. Så får hålla mig och ta ett till på måndag morgon. Man blir ju helt knäpp av den här väntan.
Droppar denna tråd då det i torsdags blev ett faktum att 6e försöket misslyckades. Lycka till ni andra!
Beräknad mens den 27/9, imorgon ska vi ha en stor fest för min man som fyller 30 år. Har köpt ett clearblue early att testa med imorgon 23/9. Nu till frågan, om det visar sig att jag är gravid (eller egentligen även om det inte visar sig på testet) så vill jag inte gärna berätta för alla på festen (och undvika alkoholen). Hur undviker jag alkoholen utan att någon blir misstänksam? Förslag på ursäkter? Står helt still i huvudet på mig.
Gå runt med ett glas men drick inte. Byt med jämna mellanrum glas med din man alternativt häll ut i vasken.
Eftersom jag nu är helt säker på att mina test varit positiva så kör jag en liten kort presentation. Jag fyller 26 i december. Det här blir mitt och sambons (27 i januari) andra barn. Vi har en son som föddes i oktober 2016 som blev till på första "försöket" . Vi bestämde oss för snart tre månader sen att inte aktivt försöka men sluta skydda oss och låta det ske när det sker, precis som med sonen.
Jag önskar mig en liten flicka den här gången men blir såklart lika lycklig för en pojke till!
Lycka till alla ni andra som väntar på plus!
Bim -4 och än inget utslag på tester, heller inga symptom.
Men jag väntar tålmodigt, men jag håller ändå på att bli galen då det är vårt 10e försök
Vi båda är i 25års åldern och lever rätt så sunda liv, äl test har vi nyss börjat med men jag känner min kropp rätt så bra ändå.
Jag vet att vi är rätt så unga, och att det kommer när det kommer. Men det känns ändå som något är tokigt.
Grattis till alla er som fått plus, det är så roligt att se. Hoppas att jag med får den turen snart (& alla andra vi som väntar)
Var tvungen att ventilera mig lite :)
Bim -4 och än inget utslag på tester, heller inga symptom.
Men jag väntar tålmodigt, men jag håller ändå på att bli galen då det är vårt 10e försök
Vi båda är i 25års åldern och lever rätt så sunda liv, äl test har vi nyss börjat med men jag känner min kropp rätt så bra ändå.
Jag vet att vi är rätt så unga, och att det kommer när det kommer. Men det känns ändå som något är tokigt.
Grattis till alla er som fått plus, det är så roligt att se. Hoppas att jag med får den turen snart (& alla andra vi som väntar)
Var tvungen att ventilera mig lite :)