Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Okej.... BIM på onsdag eller torsdag. Noll symptom på varken mens eller graviditet. Den här månaden fanns inte riktigt orken att försöka ordentligt. Dels pga hög arbetsbelastning, dels pga att jag mentalt inte orkade. Försök nummer 21 eller 22 och det har tärt enormt på mig rent mentalt. Den här månaden orkade inte själen riktigt. Så det blev försök på ägglossning (enligt app) -6, -2 och +1. Tar det sig så tar det sig liksom. Annars får jag försöka ladda mentalt för nästa försök..... Vi närmar oss smärtsamma två år av försök.
BIM +2, ingen mens i sikte men heller inget positivt test och inga symtom heller för den delen :(
Här dök mensen upp igår. Känns helt ok, hade inte räknat med att bli gravid direkt efter missfallet ändå. Håller tummarna för er som fortarande väntar på plus!
Men Gud vad roligt!! Stort grattis!!!
Men Gud vad roligt!! Stort grattis!!!
BIM +2, ingen mens i sikte men heller inget positivt test och inga symtom heller för den delen :(
Tack så mycket! Dock blev jag lämnad pga det... vet inte om man ska skratta eller gråta..
Idag kom min mens och blev ledsen men fortsätter tills det tar sig ! Lycka till ni andra det är så roligt att kunna följa er !!
Men usch va lågt :(
Läste dina tidigare inlägg och är man väl insatt och medveten om chansen/risken för graviditet och ändå väljer oskyddat sex (som jag förstod det som att han var?) så undrar jag verkligen hur man är funtad! Finns ju ingen logik i det.. Lider med dig :(
Hade ni varit tillsammans länge?