Borde Pride avskaffas?
Det är många som tycker att Pride är onödigt och att skattepengar borde läggas på lite vettigare saker. Vad anser ni?
Det är många som tycker att Pride är onödigt och att skattepengar borde läggas på lite vettigare saker. Vad anser ni?
Jodå. Men bara för att det hela verkar att gå ut på att " se mig, hör mig, hylla mig" och vissa verkar gå till det extrema bara för att få så mycket uppmärksamhet som möjligt. Dessutom så finns barn involverade i det hela och tvingas se hela spektaklet. Jag är nästan övertygad om att det finns en hel del pedofiler där också. Tyvärr finns det pedofiler även bland HBTQ folket något som svenska medier är för rädda för att uppmärksamma eller berätta om.
Jag menar titta på den där lilla pojken!
Ser det där verkligen normal ut??
Det borde inte avskaffas, men det borde inte finansieras med skattepengar. Dessutom borde det vara totalförbud mot att visa vissa privata kroppsdelar.
I ett pridetåg i Kanada hade man dessutom en åttaårig twerkande pojke. Vart går gränsen för vad man ska tillåta?
Det borde inte avskaffas, men det borde inte finansieras med skattepengar. Dessutom borde det vara totalförbud mot att visa vissa privata kroppsdelar.
I ett pridetåg i Kanada hade man dessutom en åttaårig twerkande pojke. Vart går gränsen för vad man ska tillåta?