• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • evve88
    Kia82 skrev 2018-06-18 10:30:13 följande:

Åhh, så nära nu. Lycka till, snart är hon här!

Tror din lilla är här snart med!!! <3
  • Kia82
    evve88 skrev 2018-06-18 10:41:49 följande:

Tror din lilla är här snart med!!! <3

Hoppas verkligen det. Jag har varit hos bm nu på morgonen och allting är bra med både mig och bebben så nu väntar vi bara...
  • Emmy85x3

Igår kom hon En dag före beräknat. Vi mår bra och förlossningen kan jag inte klaga på... Bor på patienthotell nu och ska göra några dagar i våran egen bebisbubbla <3

Tack för allt stöd man har fått här inne och lycka till när det är dags för er, fina starka kvinnor <3

• evve88
    Emmy85x3 skrev 2018-06-18 11:16:15 följande:

Igår kom hon En dag före beräknat. Vi mår bra och förlossningen kan jag inte klaga på... Bor på patienthotell nu och ska göra några dagar i våran egen bebisbubbla <3

Tack för allt stöd man har fått här inne och lycka till när det är dags för er, fina starka kvinnor <3

Åååh Grattis grattis grattis!!! <3
  • Krocki1
    evve88 skrev 2018-06-18 10:21:18 följande:

Här blir det igångsättning idag. Är så taggad men så sjukligt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känns helt sjukt att hon snart är här! <3

Wohooo spännande!

• Krocki1

Så fort jag ätit ni förtiden får jag som kraftig värk i magen, typ mensvärk, sen måste jag springa på toa och göra nr 2, någon som haft det så?

Magvärken försvinner efter jag varit på toa.

• Sommar-2018

Grattis till alla bebisar! Så mysigt!

Idag är det 8 dagar kvar och jag är såååå less.. men ska å andra sidan inte klaga - har ju inte gått över än..

Vad tycker ni man ska passa på att göra nu innan bebis har kommit?

• Moorii

Grattis, vad härligt! Mys och må gott nu <3
  • evve88
    Krocki1 skrev 2018-06-18 11:59:09 följande:

Så fort jag ätit ni förtiden får jag som kraftig värk i magen, typ mensvärk, sen måste jag springa på toa och göra nr 2, någon som haft det så?

Magvärken försvinner efter jag varit på toa.

Jag har det så också! Typ värkar i magen när jag ätit! Fick status nu, öppen 2 cm och livmodertappen mjuk men en liten bit kvar, så de gör säkert nån nytta!
  • Kia82

Grattis, skönt att allt gick bra!