Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Åhh, så nära nu. Lycka till, snart är hon här!
Tror din lilla är här snart med!!! <3
Igår kom hon En dag före beräknat. Vi mår bra och förlossningen kan jag inte klaga på... Bor på patienthotell nu och ska göra några dagar i våran egen bebisbubbla <3
Tack för allt stöd man har fått här inne och lycka till när det är dags för er, fina starka kvinnor <3
Igår kom hon En dag före beräknat. Vi mår bra och förlossningen kan jag inte klaga på... Bor på patienthotell nu och ska göra några dagar i våran egen bebisbubbla <3
Tack för allt stöd man har fått här inne och lycka till när det är dags för er, fina starka kvinnor <3
Här blir det igångsättning idag. Är så taggad men så sjukligt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känns helt sjukt att hon snart är här! <3
Så fort jag ätit ni förtiden får jag som kraftig värk i magen, typ mensvärk, sen måste jag springa på toa och göra nr 2, någon som haft det så?
Magvärken försvinner efter jag varit på toa.
Grattis till alla bebisar! Så mysigt!
Idag är det 8 dagar kvar och jag är såååå less.. men ska å andra sidan inte klaga - har ju inte gått över än..
Vad tycker ni man ska passa på att göra nu innan bebis har kommit?
Så fort jag ätit ni förtiden får jag som kraftig värk i magen, typ mensvärk, sen måste jag springa på toa och göra nr 2, någon som haft det så?
Magvärken försvinner efter jag varit på toa.