mycat81 skrev 2018-03-17 16:23:05 följande:
Äl på gång här oxå, så det är ingen omöjlighet att det blir lite lördagsligg... Eller kanske söndagsmys Ingen sexpanik här heller utan infinner sig rätt tidpunkt och lust så blir det. Annars blir det en helt vanlig familjekväll i soffan/köket med barnen. Det är ju inte alltid så lätt att få till det på beställning när man har stora (vakna) barn i huset... haha
Tycker att det är så festligt att vi följs åt och ligger så lika du och jag. Om det råkar lyckas den här cykeln så får jag enligt familjelivs uträkningsverktyg BF 10 december. Men det får man ju ta med en nypa salt eftersom jag har en rätt oregelbunden cykel...
Som vi är samsynkade. Blinkande gubbe i morse. Tog sticka ikväll å fick stark utslag.
Visade mannen som sken upp å frågade, - Vad betyder det där? Svarade.. ÄL nu :) - Jaha, trodde du var gravid...
Vi myser ikväll å i morgon så får vi hoppas. Eller ja.... Vi har mysigt på några daaar nu :D. Värsta ÄL flytningar idag. Sådär så jag garvade åt så synligt det är nu. BF blev oxå, såg jag nu, i början på dec, typ 6 dec. Har kort cykel. Ja ja, vi får väl se helt enkelt. Lycka till nu i helggnugget :')