• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Tofre

Hej. Jag vill gärna bli inbjuden till fb gruppen ????. Bf 14 augusti, bor i Sthlm.

• Tofre
    Tofre skrev 2018-02-13 07:04:08 följande:

Hej. Jag vill gärna bli inbjuden till fb gruppen ????. Bf 14 augusti, bor i Sthlm.

Glömde skriva min mail

Tove_fred@live.se
  • ensamärstark
    Tofre skrev 2018-02-13 07:04:08 följande:

Vi har samma

BF :)
  • Tofre
    ensamärstark skrev 2018-02-13 07:20:20 följande:

Vi har samma

BF :)

Vad kul.. Då går du också in i vecka 15 nu i morgon då? ????
  • ensamärstark
    Tofre skrev 2018-02-13 12:56:18 följande:

Vad kul.. Då går du också in i vecka 15 nu i morgon då? ????

Japp det stämmer :) vi berättade för syskonen igår oxh dom blev lyriska
  • Tofre
    ensamärstark skrev 2018-02-13 14:31:11 följande:

Japp det stämmer :) vi berättade för syskonen igår oxh dom blev lyriska

Vad kul ???? vår 3 åring är också superstolt att han ska bli storebror
  • minipeach86

Några som har erfarenheter från BB Stockholm family city i MOOD-gallerian? Har BF i oktober (så är med i den gruppen), men tänkte hämta lite erfarenhet från er som kommit lite längre :-*

Har PCOS och försökt sedan jan-17. Plussade på fjärde kuren Letrozol
  • Intenuintesåhär

Någon mer som ska på rutinultraljud runt vecka 20? Tycker det är lite sent men det är väl så de flesta har det...

Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018