• Falkortheluckdragon

SD:s rasistiska valfilm!!!

Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Kolla själva så får ni se

• Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!
  • Anonym (Ingrid)

Varför vara överdriven åt det ena eller andra hållet? Går bra att vara i mitten men ändå värna om Sverige! Däremot måste det bli invandrings stop...

• Anonym (SD, mitt parti. För framtiden.)

Allt som sägs i filmen är sant, de som förnekar det ljuger för sig själva.

• Anonym (M)
    Anonym (SD, mitt parti. För framtiden.) skrev 2017-11-26 13:21:42 följande:

Allt som sägs i filmen är sant, de som förnekar det ljuger för sig själva.

Samma retorik som -29. Alltid någon annans fel.
  • Anonym (Ingrid)
    Anonym (migrant) skrev 2017-11-26 11:42:14 följande:

Har du inget seriösare att komma med?

Det ÄR seriöst att värna om Sverige och vår kultur!
    Anonym (M) skrev 2017-11-26 13:36:27 följande:
    Samma retorik som -29. Alltid någon annans fel.
    Menar du att Jimmie är skyldig till förfallet då?
    Eller kan ansvaret ligga på "någon annan"?
  • Anonym (M)
    Anonym (SD, mitt parti. För framtiden.) skrev 2017-11-26 13:46:46 följande:

Menar du att Jimmie är skyldig till förfallet då?

Eller kan ansvaret ligga på "någon annan"?

Det finns inget förfall. Det finns styrkor och potentialer. Bristande förmåga att se gråskalan är brunskjortors och populisters signum.
    Anonym (M) skrev 2017-11-26 15:50:21 följande:
    Det finns inget förfall. Det finns styrkor och potentialer. Bristande förmåga att se gråskalan är brunskjortors och populisters signum.
    Intressant att du inbillar dig det.

Har du missat alla bilbränder, gruppvåldtäkter, förstörda hotell och liknande som varit flyktingförläggningar?  Har du sett detta... www.nsk.se/2017/11/23/socialens-rad-kostade-henne-120-000/ ?

Så din bristande förmåga studsar tillbaka till dig själv min vän.

Det finns nämligen väldigt få, om några, styrkor och potentialer som du väljer att kalla din fantasi.
  • Anonym (M)
    Anonym (SD, mitt parti. För framtiden.) skrev 2017-11-26 16:46:04 följande:

Intressant att du inbillar dig det.

Har du missat alla bilbränder, gruppvåldtäkter, förstörda hotell och liknande som varit flyktingförläggningar?  Har du sett detta... www.nsk.se/2017/11/23/socialens-rad-kostade-henne-120-000/ ?

Så din bristande förmåga studsar tillbaka till dig själv min vän.

Det finns nämligen väldigt få, om några, styrkor och potentialer som du väljer att kalla din fantasi.

Tack för att du illustrerar det jag just skrev. Såklart förekommer det våld och oegentligheter. Men den onödigaste polisinsatsen var ju när man skulle stävja brunskjortor i Göteborg. Ett sånt slöseri bara för att vi måste låta patrasket vandra på stadens gator i demokratins namn.

Sverige är, även om du inte kan eller vill förstå det fortfarande ett av världens mest välfungerande länder. Potentialer finns och den största fläcken är SD. Folk utomlands blir förvånade över att dessa bruna tendenser även finns här. Sorgligt, men skönt att SD äntligen är på väg ner i opinionen.
  • nevermind

Då var det mycket värre när det sprang kvinnor i burka med barnvagnar och pensionärer mot en nödbroms. Helt bisarrt och vansinnigt barnsligt. Var som en femteklassare gjort filmen.

• Anonym (Erik)

Spelar ingen roll om filmen är  rasistisk eller inte. Deras företrädare visar sitt bruna ansikte gång på gång. 
    www.aftonbladet.se/

Men eftersom de minskar nu, så behöver de ju inte göra sig av med några företrädare, de sparkar ut sig själv i takt med att deras popularitet minskar Flört

Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!