Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej tjejer! :)
Jag testade positivt nu i lördags men kan inte slappna av alls. Fick missfall i våras runt vecka 7-8 och förra månaden visade testen väääldigt svaga streck i några dagar men så kom ?mensen?.. Nu är testen tydligare men jag svävar mellan lycka och ångest.
Jag är 28 år och bor i Västmanland.
Om allt går vägen blir det tredje barnet <3
Oj, nej jag har verkligen ingen aning men jag förstår att du är orolig. Det är kanske en bra idé att testa med ett digitalt test och ta det därifrån?
Håller tummarna för dig.
Jag testade med digital test idag och den visade inte gravid. Är så förvirrad. Inget stämmer ihop.
Jag testade med digital test idag och den visade inte gravid. Är så förvirrad. Inget stämmer ihop.
Hur tänker ni med att berätta för folk? När "måste" man? Jag är skit nervös för mitt jobb....
Plus att jag på fritiden är tabata instruktör, hur länge tror ni jag kan mörka min graviditet? Brösten har svullnat en hel del redan och gör jätte ont när jag hoppar och liknande...
Följer den här tråden. Försiktigt då det är tidigt i graviditet. Hoppas på att kunna följa hela vägen!
Hej på er! Hänger gärna med i denna gruppen, plussade julafton och är beräknad till den 30:e Augusti. Detta blir vårt fjärde barn, de andra tre är födda 08, 10 och 15. Vi bor i östra Blekinge och jag studerar just nu till sjuksköterska, hinner läsa klart termin 3 och förhoppningsvis jobba nån månad innan jag går hem.
Roligt är det några mer som plussat - grattis! :)
Vad har ni alla för graviditetssymtom? Hur mår ni? Eller är allt som vanligt? :)