• Jmlwc

Augustibarn 2018

Hej!

Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.

Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.

Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.

Välkomna!

• Svar på tråden Augustibarn 2018
  • Jmlwc
    Isavanna1 skrev 2017-12-28 16:07:29 följande:

Tyvärr inte, jag hade också lergigan förra graviditeten. Vad är skillnaden?

Jag vet inte riktigt. Primperan verkar vara starkare, står mer negativt i samband med graviditet. Fick lergigan komp i alla fall...
  • Isavanna1
    Jmlwc skrev 2017-12-28 18:14:23 följande:
    Jag vet inte riktigt. Primperan verkar vara starkare, står mer negativt i samband med graviditet. Fick lergigan komp i alla fall...
    Skönt för dig. Hoppas det hjälper.
  • Jmlwc
    3hjärtan skrev 2017-12-28 19:05:36 följande:

Här får man inte primperan utskrivet längre så hade varit försiktigt med det

Jasså varför?
  • Isavanna1
    Vallmofröt skrev 2017-12-28 18:04:18 följande:
    Nej precis. De e blandade känslor. Men eftersom ja fick ett plus så pass tidigt innan beräknad mens så e både ja o bm fundersamma. Ja visste att ja va gravid då. Kom från jobbet den kvällen,gjorde testet kl 22 .. o visa ett plus.
    Jag har inget att gå på, jag fick aldrig någon blödning efter jag slutat med mini pillerna så det är ju bra att man kan fastställa det ändå. Håller tummarna för oss båda. När var det du hade tid?
  • Vallmofröt
    Isavanna1 skrev 2017-12-28 19:46:46 följande:

Jag har inget att gå på, jag fick aldrig någon blödning efter jag slutat med mini pillerna så det är ju bra att man kan fastställa det ändå. Håller tummarna för oss båda. När var det du hade tid?

Ja har tid på mitten av januari.. vilken vecka är du i?
  • Isavanna1
    Vallmofröt skrev 2017-12-28 20:17:13 följande:
    Ja det är ju det...jag vet inte så jag tog ett digitalt test med veckoindikator. Enligt det testet är jag nu i ca v 6. Har tid för vul 9/1
  • Isavanna1
    Ja det är ju det...jag vet inte så jag tog ett digitalt test med veckoindikator. Enligt det testet är jag nu i ca v 6. Har tid för vul 9/1
  • Isavanna1
  • Isavanna1
Svar på tråden Augustibarn 2018