• Jmlwc

Augustibarn 2018

Hej!

Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.

Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.

Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.

Välkomna!

• Svar på tråden Augustibarn 2018
  • marran87
    Vallmofröt skrev 2017-12-28 12:59:01 följande:
    marran87 skrev 2017-12-28 12:49:04 följande:

Okej, jag är bara nyfiken på hur olika det ser ut i olika län :)

Ja tror inte d e vanligt att man alltid gör de hör på ön. Ja gjorde inte det med mina 2 andra barn
    Nej, det känns ganska ovanligt över lag.. :) Spännade iaf, att få se ett litet frö :)
  • Vallmofröt
    marran87 skrev 2017-12-28 13:02:05 följande:

Nej, det känns ganska ovanligt över lag.. :) Spännade iaf, att få se ett litet frö :)

Jaa ja hoppas hjärtat tickar ????????
  • Vallmofröt
    Vallmofröt skrev 2017-12-28 13:14:50 följande:

Men.. varför blir mina smile gubbar frågetecken..
  • marran87
    Vallmofröt skrev 2017-12-28 13:20:24 följande:

Men.. varför blir mina smile gubbar frågetecken..

Jag håller verkligen tummarna att ni får se ett litet frö med ett piggt hjärta! :)
  • Isavanna1
    Vallmofröt skrev 2017-12-28 13:14:50 följande:
    Håller tummarna för dig. Jag har lite halv ångest över att göra det. Antingen blir det ju på "riktigt" och då blir det läskigt. Eller så är där ju inget och det vill jag inte. 
  • Jmlwc

Hej

Ska få tabletter mot mitt illamående imorgon. Har legat i över en vecka nu med konstant illamående utan att kräkas. Jag har dock aptit så äter så ofta det går...

Är det någon här som har erfarenhet av primperan? Har bara haft lergigan innan.

• 3hjärtan
    Jmlwc skrev 2017-12-28 16:01:38 följande:

Hej

Ska få tabletter mot mitt illamående imorgon. Har legat i över en vecka nu med konstant illamående utan att kräkas. Jag har dock aptit så äter så ofta det går...

Bara tagit primperan innan den sena aborten men illamående försvann helt !!
  • Isavanna1
    Jmlwc skrev 2017-12-28 16:01:38 följande:

Hej

Tyvärr inte, jag hade också lergigan förra graviditeten. Vad är skillnaden?
  • Vallmofröt
    Isavanna1 skrev 2017-12-28 15:28:30 följande:

Håller tummarna för dig. Jag har lite halv ångest över att göra det. Antingen blir det ju på "riktigt" och då blir det läskigt. Eller så är där ju inget och det vill jag inte. 

Nej precis. De e blandade känslor. Men eftersom ja fick ett plus så pass tidigt innan beräknad mens så e både ja o bm fundersamma. Ja visste att ja va gravid då. Kom från jobbet den kvällen,gjorde testet kl 22 .. o visa ett plus.
  • Jmlwc
    3hjärtan skrev 2017-12-28 16:06:41 följande:

Bara tagit primperan innan den sena aborten men illamående försvann helt !!

Jag fick lergigan komp istället. Får prova det igen fast högre dos.
Svar på tråden Augustibarn 2018