Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Jag går in i v12 på måndag så förhoppningsvis får jag det inbokat i v13. :)
Har ni bestämt om ni kommer göra kub eller om det blir ett privat ultraljud?
Jag är bara i vecka 8 men min mage är sig totalt olik och att få igen byxorna är en lögn.. dock kör jag hårsnodd och tänker göra en stund.. fått något knäppide att jag vägrar/vågar inte köpa något barnrelaterat innan första ultraljudet.
Jag är bara i vecka 8 men min mage är sig totalt olik och att få igen byxorna är en lögn.. dock kör jag hårsnodd och tänker göra en stund.. fått något knäppide att jag vägrar/vågar inte köpa något barnrelaterat innan första ultraljudet.
Vissa av min byxor spänner verkligen i midjan men det är ju bara mina stackars tarmar. Kan man Niska svullnaden? Jag dricker mycket vatten och äter bra med fiber...
Så vi får helt enkelt bara härda ut?
Blödningen har slutat helt och hållet idag. Symtomen är fortfarande kvar men är så nervös för ultraljudet på onsdag och BM besöket på tisdag. Hoppas bebisen är kvar och mår bra<3
Google är ens värsta fiende i såna här lägen. Har läst massor om blödningar så hoppas på det bästa. Tur att jag sjukskrev mig i helgen :0
Jag ska bara göra ett nytt vul för att se hur långt jag är/om det lever...
Skönt att du känner så! Då är allt säkert precis som det ska.
Tips tips tips! HM levererar, 99 pix, superstretch och hööög midja. Perfekt nu innan man vågar köpa dyra mammakläder och nog supersköna efter fl... Tog en stl större än vanligt och kommer kunna ha de läääänge. Ska bo i dessa nu! (Och möjligen kräva provision av hm haha)
Åh! Där vill jag också vara! :) känns det lite som en lättnad att vara där? Har du något VUL/tidigt UL tidigare?
Jag velar lite grann men min sambo är på det klara med att vi ska göra och vi vet hur vi ska försöka tänka med siffrorna.