Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Vad mysigt!
Haha gnällde i veckan att jag inte mått så illa på ett tag och vart orolig, det fick jag för idag herregud vad dåligt jag mått nu på morgonen!!! Ska göra ett tidigt ultraljud ( viabilitet) på fredag och jag och väldigt nervös, det va där vi upptäckte mitt missfall i augusti månad.
Fler än jag som tycker tiden går fruktansvärt sakta? Ha en fin helg
Haha men dåså! Så är det klart - det är en lillebror ;)
Spännande, är också sugen på boka ett tidigt ultraljud. Vilken vecka kommer du vara i då?
Haha gnällde i veckan att jag inte mått så illa på ett tag och vart orolig, det fick jag för idag herregud vad dåligt jag mått nu på morgonen!!! Ska göra ett tidigt ultraljud ( viabilitet) på fredag och jag och väldigt nervös, det va där vi upptäckte mitt missfall i augusti månad.
Fler än jag som tycker tiden går fruktansvärt sakta? Ha en fin helg
Är nu i vecka 10. Fler än ja som känner sig mer hungriga?? Ja e väldigt trött ännu.. längtar tills tröttheten bleknar och ja ska orka ta mig för o träna igen. Känna mig så där pigg igen.. saknar det. För detta e inte riktigt mitt riktiga jag.. nått som.tar min energi misstänker jag.. och molnvärk från o till forfarande.. hur mår ni denna lördag?
Jag går in i v 10 imorgon och jag är alltså hungrig KONSTANT. Inte så sugen på sötsaker men söta drycker som vi aldrig dricker annars. Äter varannan timme kanske? Idag hände det dessutom nåt med magen, från att ha svullnat upp lite efter stora måltider och på kvällarna har jag nu fått en riktig putmage som INTE FÖRSVINNER! Ska försöka hålla det hemligt 3 veckor till på jobbet, good luck Sherlock säger jag bara...
Nu åker vi till blivande morfar och hans fru på överraskningsfika med en extra överraskning <3
Ja!!! Tiden går så otroligt långsamt... Vet inte hur jag ska "överleva" fram tills den 23:e.
Håller tummarna för att du får se en liten pigg och glad varelse på fredag.