• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • maria1992
    Tildurrr skrev 2018-01-11 23:00:40 följande:

Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..

Det är positivt! Grattis!!
  • Tildurrr
    maria1992 skrev 2018-01-12 00:43:19 följande:

Det är positivt! Grattis!!

Åh tack så mycket! :D
  • ankmamma

Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..

Helt klart positivt! :) plussade också med såna där streck förra torsdagen!! :)
  • Tildurrr
    ankmamma skrev 2018-01-12 06:52:08 följande:

Helt klart positivt! :) plussade också med såna där streck förra torsdagen!! :)

Åh va roligt!! Grattis till dig med! :D hoppas så att det går vägen nu, första försöket faktiskt så känns helt ofattbart!
  • Imra
    Woohooo skrev 2018-01-11 21:58:32 följande:

Ska du göra ett till snart? Är så glad för din/er skull! Hur länge har ni försökt? Första barnet? :)

Jag gjorde ett till i morse som av likadant ut. Vet ju att man egentligen ska vänta typ två dagar för att få starkare, men kunde inte hålla mig. Ska ta ett digitalt imorgon på BIM!

Tack är också jätteglad men vågar som sagt inte tro det än. :D<3

Vi har försökt i 8 månader och det är första barnet. Jag år 23 och sambon 26. :D ni då? :)
  • Imra
    Airmos skrev 2018-01-11 21:38:30 följande:

Så spännande, hoppas hoppas!! Ska du göra ett nytt test imorgon?

Gjorde ett i morse som såg likadant ut som igår. Man ska väl egentligen vänta några dagar med att testa igen, men kunde inte hålla mig. :)
  • Lilj3

Otålig som jag är tog jag ett test även idag. Idag såg jag strecket inom ett par minuter. Fortfarande svagt men går ändå att se utan att anstränga sig.

• Imra

Sådär ser mina ut också. Tog första igår och ett i morse. :)

Håller tummarna för oss båda! :D när har du BIM?
  • Tildurrr
    Imra skrev 2018-01-12 07:16:06 följande:

Sådär ser mina ut också. Tog första igår och ett i morse. :)

Håller tummarna för oss båda! :D när har du BIM?

Åh håller tummarna för dig med! :D enligt appar den 16/1, men den är alltid oregelbunden med 1-2 dagar åt nått håll så svårt att säga exakt :) har beställt ett clearblue digitalt som kommer på måndag, så får väl testa tisdag tidigast!
  • Gabriela11

Jag har fått min mens inatt tjejer! :( Nästa månad kanske . Lycka till och håller tummarna för er!! Puss

Svar på tråden BIM JANUARI 2018