BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..
Det är positivt! Grattis!!
Vad skulle ni säga om detta? Både jag och sambon ser ett streck men vet inte om man vågar hoppas, haft en molvärk i magen hela dagen så kände mig tvungen att testa..
Helt klart positivt! :) plussade också med såna där streck förra torsdagen!! :)
Ska du göra ett till snart? Är så glad för din/er skull! Hur länge har ni försökt? Första barnet? :)
Så spännande, hoppas hoppas!! Ska du göra ett nytt test imorgon?
Otålig som jag är tog jag ett test även idag. Idag såg jag strecket inom ett par minuter. Fortfarande svagt men går ändå att se utan att anstränga sig.
Sådär ser mina ut också. Tog första igår och ett i morse. :)
Håller tummarna för oss båda! :D när har du BIM?
Jag har fått min mens inatt tjejer! :( Nästa månad kanske . Lycka till och håller tummarna för er!! Puss