BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag har bim idag. Hade ju så gärna velat veta nu innan vi åker utomlands (åker tidigt på tisdag). :/
Bim idag, ingen mens, inget plus, inga symptom alls förutom ömma bröst. I vanliga fall har jag extrem mensvärk men känner ingenting av att den skulle vara på gång heller. Vet inte vad jag ska tro. Vågar inte riktigt hoppas heller. Är det vanligt att testa negativt på Bim och plussa senare?
Hej!
Har också BIM i januari 23/1 så hänger med här.
Hade missfall i augusti och vi har försökt ända sen dess att få till en ny graviditet utan att lyckas..
ÄL + 5 idag och sen i igår har jag nån hemsk smärta i mina bröst vårtor, en brännande känsla.
Gör så ont att jag inte kan ha varken tröja eller bh på mig och har aldrig haft så här efter ÄL förut någon mer som känner igen sig? Har även som mensvärk och ont i nedre delen utav ryggen.
Bim idag, ingen mens, inget plus, inga symptom alls förutom ömma bröst. I vanliga fall har jag extrem mensvärk men känner ingenting av att den skulle vara på gång heller. Vet inte vad jag ska tro. Vågar inte riktigt hoppas heller. Är det vanligt att testa negativt på Bim och plussa senare?
Jag har fått min mens inatt tjejer! :( Nästa månad kanske . Lycka till och håller tummarna för er!! Puss
Har också bim idag , testade negativt imorse.
Tänker vänta över helgen och se om mensen kommer .
Mins tidigare graviditeter har jag haft ganska lite hormoner runt bim men ändå visat svagt positivt
Om man tar RFSU testa tidigt på bim borde det väl visa plus om man är gravid? Eller kan man ändå behöva vänta några extradagar? Mitt var negativt igår på bim men fortfarande ingen mens i sikte !
Tänkte hoppa in här efter att läst ikapp alla sidor.
Tog ut min p-stav i september efter jag fick ett x i v.8 (hade ingen aning om att jag var gravid)
Fick åka akut med ambulans natten mot 15/8-17 och blev opererad där min högra äggledare togs bort.
Använder mig av NC och äl-tester. Beräknad äl 18/1 och BIM 4/2.
Eftersom det kändes bäst för oss att gå efter rekommendationerna och vänta 3-4 mensperioder så är det här nu första månaden med seriösa mätningar och ett försök på att kanske bli gravida :)
Vi hade egentligen tänkt vänta 1-2 åt till innan vi börja. Men oj vad längtan efter barn slog till efter vårt x.
Hej alla,
Ny i tråden. Har gjort tre inseminationer i Danmark. Sista i mellandagarna, hade BIM idag, men natten till igår kom mensen med besked. Skulle ändå enligt kliniken testa idag, visade så klart negativt.
Så nu ska man ladda om igen. Ska beställa tid för äggledarspolning. Samt göra ett ultraljud för räkna foliker för ev hormonstimulerad insemination. Men efter varje minus så känns det alltid tungt att ladda om.
Denna gången är mensen hemsk med, fruktansvärd mensvärk och rejäl blödning. Mycket mer än vanligt och då blöder jag normalt jäkligt mkt ändå.
Hoppas det går bättre för alla er andra.