Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Positivt på ÄL idag Haft väldigt tydliga ÄL känningar så hoppas på ett superägg
Den brukar vara 28-29 dagar med ÄL mellan cd 14-16...
Din då?
Min cykel är 28-29 dagar och ÄL mellan 14-17. Vanligast 14-15. Haft stickor förut.Men hoppas på superägg för dig då!
Tack tjejer för ert stöd!! <3
Är idag på bim+1 och fortfarande ingen mens i sikte. Har ett digitalt test kvar men tänker att jag tar det på måndag, vad tror ni?
Är det också negativt får jag väl bara börja vänta på mensen :/
Hej på er!
Behöver lite råd och prata av mig lite.
Jag och min sambo har en dotter som är lite med än året. Just nu har vi bestämt oss för att försöka med ett syskon. Tog ut min Nuvaring när det var planerat för mens. Inte satt dit någon efteråt. Vi vet inte hur lång min menscykel är då vi hade ofantligt stor tur att bli gravida på första försöket med första barnet. Jag är inne på dag 33 och inte fått någon mens ännu. Tog ett digitaltest i morses som visade ?inte gravid?
Är det 100% eller kan det vara för tidigt? Min mens skulle på ett ungefär ha kommit för 4 dagar sedan.
Vi försökte i förrgår att få igång mensen genom samlag. Det brukar fungera ????
Inga mens symtom.....
Jag stressar inte fram mensen. Kan jag va gravid eller ska jag förlita mig på digitaltestet? Vet som sagt inte hur min cykel är.... någon med samma situation elled erfarenhet?
Tempar du också? Tänkte kanske stickorna har missat ÄL?
Hej på er!
Jag och min sambo har en dotter som är lite med än året. Just nu har vi bestämt oss för att försöka med ett syskon. Tog ut min Nuvaring när det var planerat för mens. Inte satt dit någon efteråt. Vi vet inte hur lång min menscykel är då vi hade ofantligt stor tur att bli gravida på första försöket med första barnet. Jag är inne på dag 33 och inte fått någon mens ännu. Tog ett digitaltest i morses som visade ?inte gravid?
Är det 100% eller kan det vara för tidigt? Min mens skulle på ett ungefär ha kommit för 4 dagar sedan.
Inga mens symtom.....
Jag stressar inte fram mensen. Kan jag va gravid eller ska jag förlita mig på digitaltestet? Vet som sagt inte hur min cykel är.... någon med samma situation elled erfarenhet?
Hej på er!
Inga mens symtom.....
Följer gärna med i denna tråd :D
Vi försöker skaffa ett syskon till sonen.
Jag har en cykel på 30-34 dagar och har lagt märke till både denna månad o h förra månaden att denna dag både nu och förra cykeln får jag en blödning samt som slajm och antar att de är ägglossningsblödning? Eller vad tror ni ?
Jag her kört med älsticker men de har inte visat positivt utan bara att de varit förhöjt lh som i förrgår , men sen helt blankt både igår och idag . Tror ni att jag har äl idag med tanke på blödningen ?
Förra cykel tog jag också stickor men började från den dagen jag fick som älblödning och fram till mens men ingen positivsticka då .
Nej har inte gett mig in på att börja tempa...än! Haha.
Nej, kört ÄL stickor fram till nu. Skippade denna månad då jag efter 9 mån sett mönstret och varit regelbunden. Men just denna månad har jag inte haft klassiskt mol etc.
Vi får se 12 dagar till Bim.