• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • nufårvise

Lunchtest. Först såg det ut som det översta, inte rosa tror jag. Sen efter 5 min som det undre. Tolkar det som negativt.
  • saijda

Inget pluss och ingen mens :( Tog testet imorse.

Vet inte vad som händer i kroppen efter missfallet, men får avvakta och se helt enkelt :0

• Glädje
    nufårvise skrev 2018-02-13 12:49:32 följande:

Lunchtest. Först såg det ut som det översta, inte rosa tror jag. Sen efter 5 min som det undre. Tolkar det som negativt.

Men det ska väl tolkas Inom 5 min? Och man ska bortse från förändringar efter den tiden.. sådär blir ju inget test som är negativt...
  • lyckligast80
    Anonym (Vårtur) skrev 2018-02-13 12:07:49 följande:

Åh vad spännande! Sägs ju att man blir som en förstföderska efter tio år. Första för oss, dock ett tidigt MF för ett år sedan. :)

Ja jätte spännande! : )

Tråkigt med missfall: / Men håller alla tummar å tår för oss nu!
  • nufårvise
    Glädje skrev 2018-02-13 13:35:52 följande:

Men det ska väl tolkas Inom 5 min? Och man ska bortse från förändringar efter den tiden.. sådär blir ju inget test som är negativt...

Ja, sant. Men såg så konstigt ut. Sen att det försvann så fort. Tror inte riktigt på det.
  • saijda
    nufårvise skrev 2018-02-13 12:49:32 följande:

Jag fick faktiskt så också imorse men vet inte vad jag heller ska tro :0
  • Anonym (Vårtur)

Tog ett babyplan tidig med morgonurinet som jag hade sparat sen imorse och var tyvärr supernegativt.. BIM på lördag garanterat..

Blir att vänta på nästa ägglossning nu..

• Paka

Fan. BIM imorrn och spottings idag :(

Har haft typ alla symptom så hade verkligen inte förväntat mig nån mens. Ont i tjejmagen sen ÄL+2 (såpass att jag låg med vetekudde i typ tre dagar i förra veckan), sjukt öm i brösten, yrselanfall, blödande tandkött, hunger, you name it. Mest förvirrad över värken som inte känns nåt vidare, hoppas att det inte är myomen som spökar. Har dock precis kollat dem.

Nya tag.

• YaseminL
    Paka skrev 2018-02-13 15:45:53 följande:

Fan. BIM imorrn och spottings idag :(

Har haft typ alla symptom så hade verkligen inte förväntat mig nån mens. Ont i tjejmagen sen ÄL+2 (såpass att jag låg med vetekudde i typ tre dagar i förra veckan), sjukt öm i brösten, yrselanfall, blödande tandkött, hunger, you name it. Mest förvirrad över värken som inte känns nåt vidare, hoppas att det inte är myomen som spökar. Har dock precis kollat dem.

Nya tag.

Tapp inte hoppet!! Vissa får spottings trots graviditet. Håller tummarna för dig. Kram <3
  • Paka
    YaseminL skrev 2018-02-13 15:53:26 följande:
    Tapp inte hoppet!! Vissa får spottings trots graviditet. Håller tummarna för dig. Kram <3
    Tack fina du! Kram <3