• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Lisa81molander
    EmmyB87 skrev 2018-02-20 15:22:56 följande:

Hej!

Hoppar in här väldigt sent, har BIM 27/2 så det är en vecka kvar. Har försökt sedan oktober denna gången då.förra slutade i ett utomkvedahavandeskap. Hoppas hoppas hoppas!

Välkommen till oss, hoppas vi lyckas allihop denna månaden
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-02-20 22:34:30 följande:

Hahahaha kunde du inte ens hålla dig en timme

Ska läsa klart vad som hänt här idag,, hoppas att få se ett positivt hos dig

Vad kom du fram till på ditt test? En annan är ju halvblod så jag ser rätt kasst, såg nått där nere vid pilen,, nyfiken och hoppfull för dig
  • Mudcakemonster
    Lisa81molander skrev 2018-02-20 22:34:30 följande:

Hahahaha kunde du inte ens hålla dig en timme

Ska läsa klart vad som hänt här idag,, hoppas att få se ett positivt hos dig

Hahhhaaa nä det kan man ju inte :) men jag halvlovade så fet räknas inte. Hihi.
  • MammaMia1012
    Meej skrev 2018-02-20 21:11:19 följande:

Vi har tätt mellan våra två första (1,5år) men har väntat nu på att den minst ska börja skolan innan vi försöker med trean. Min man har sju år till sin storasyster och tycker att de har haft en fin relation ändå. Sen är det ytterligare sju år till nästa syster också och min svärmor hävdar att det är en perfekt ålderskillnad då storasyskonet fortfarande är barn och uppskattar sitt småsyskon men ändå så stor att hen kan sköta sig en del själv när föräldern behöver ta hand om bebisen. Men hur man ser på åldersskillnad är ju så klart olika för alla! Ni får väl helt enkelt känna efter när tiden är mogen hur ni känner då! Hoppas det tar sig innan så behöver ni inte fundera :)

Jag tror faktiskt att alla åldersskillnader funkar! Det spelar nog ingen roll, alla jag känner som har syskon tätt eller sladdisar eller till och med 20års skillnad skulle aldrig vilja inte ha sitt syskon! Mina föräldrar fick 4barn på 5år vi är jätte tighta och min farmor och farfar fick 4 barn men det på 20år och alla tycker att deras sätt var det bästa för dem! Så jag tror inte ni behöver fundera så mycket på åldersskillnaden syskonen kommer bli perfekta oavsett! De hittar sin relation! <3
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-20 18:48:11 följande:

Idag är jag på äl+9 och har haft otroligt ont i en supersvullen mage. Känns som om jag skulle ha ätit en ballong. Och så ilar det i mina tänder och det brukar det aldrig göra annars? Finns det nån som hört att det kunde vara ett tecken eller borde jag åka till tandläkaren? Hahha :)

Funderar ännu på testet jag delade med mig tidigare. Är jag helt töntig om jag tolkar det som något som ger mig lite hopp?

Kram på er alla! Hoppas vi ALLA plussar :)

Hur går det för dig? Testat något mer? <3
  • Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-21 00:36:53 följande:

Hahhhaaa nä det kan man ju inte :) men jag halvlovade så fet räknas inte. Hihi.

Helt sant och riktigt vi är ju här inne för vi alla vill nå det plusset ju mina nya teser kommer idag, så idag ska jag testa på nytt så får vi väl se vad som sker
  • Jahajaa

Och där sjönk tempen, så mens imorgon eller övermorgon troligtvis :(
    Grattis till alla som plussat {#emotions_dlg.flower} och lycka till alla som väntar på BIM
    Nu hoppar jag vidare till nästa tråd och hoppas att det tar sig för oss nästa månad istället ;)

• Mudcakemonster
    Charlizee skrev 2018-02-21 07:09:26 följande:

Hur går det för dig? Testat något mer? <3

Ännu svullen mage och ?pruttig? :) har inte vågat testa alls. Är ju ännu bara på bim -4. Hoppas!

Hur går det för dej? <3
  • Anonym (Beth)
    Mudcakemonster skrev 2018-02-20 20:14:34 följande:

Vet precis hur du menar. Vi har varit utan skydd i 10år och försökt av och från att bli med barn i 5 år nu... så det känns ju näst intill hopplöst. Trött på alla negativa test.

Har ni kollat upp det? Med blodprov och så för att se om något som ni har brist på? Min bror och svägerska försökte länge men de visade sig att hon hade brist på något som gjorde det svårt att bli gravid, hon behövde bara äta något tillskott och nu är hon halvvägs gången! :)
  • Plantlady

Är så otroligt glad! Efter ett MA i december så har jag nu plussat, det känns så fint att var gravid igen och hoppas denna lila krabat vill stanna kvar!