• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Anonym (K16)
    sycamore skrev 2018-02-23 16:59:48 följande:

Väntar fortfarande på mensen. Trodde bim var igår, sen idag.. nu vet jag inte. Har väntat i flera dagar men kommer bara lite bruna flytningar på morgonen. Sen blankt test imorse. Vad händer liksom?

Fick brunröd flytning igår och imorse var det som sagt lite mer blod som kom med kisset och när jag torkade mig. Har kommit lite mer efteråt men inte som vanlig mens. Och BIM på tisdag så förstår inte vad det är eller varför det kommer. Har alltid haft regelbunden mens som kommer som mest en dag tidigare eller senare.
  • Airmos
    Hjärterus skrev 2018-02-23 10:44:12 följande:

Efter många svaga och negativa test så vågar jag nog tro detta nu :D !! Ett oktober /november barn är så välkommet <3

Grattis!!:)
  • sycamore
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 19:31:05 följande:

Fick brunröd flytning igår och imorse var det som sagt lite mer blod som kom med kisset och när jag torkade mig. Har kommit lite mer efteråt men inte som vanlig mens. Och BIM på tisdag så förstår inte vad det är eller varför det kommer. Har alltid haft regelbunden mens som kommer som mest en dag tidigare eller senare.

Mensen började idag och det med besked. Två dagar sen, blodbad och världens mensvärk :/
  • Anonym (K16)

Nej vad tråkigt! :( Får se hur det slutar för oss. Inte kommit något mer i trosan sen igår morse.

• Anonym (K16)
    sycamore skrev 2018-02-24 08:07:36 följande:

Mensen började idag och det med besked. Två dagar sen, blodbad och världens mensvärk :/

Nej vad tråkigt! :( Får se hur det slutar för oss. Inte kommit något mer i trosan sen igår morse.
  • Mudcakemonster

Bim-1 idag. Har haft mycket flytningar och igår mådde jag illa på kvällen. Några dagar sen började jag känna lukter. Tyckte bilen luktade öl och i toaletten luktade det som om någon gömt en våt unken handduk, men hittade ingen sån :) Konstigt! Hoppas verkligen att jag inte inbillar mig. Hur går det för er andra? Grattis till alla plus!

• FruBjörk
    Mudcakemonster skrev 2018-02-24 09:35:00 följande:

Bim-1 idag. Har haft mycket flytningar och igår mådde jag illa på kvällen. Några dagar sen började jag känna lukter. Tyckte bilen luktade öl och i toaletten luktade det som om någon gömt en våt unken handduk, men hittade ingen sån :) Konstigt! Hoppas verkligen att jag inte inbillar mig. Hur går det för er andra? Grattis till alla plus!

BIM -2 för mig. Har också haft mycket flytningar, mått illa lite smått, haft halsbränna flera kvällar i rad och även haft de 'vanliga' symptomen som molvärk och ömma bröst. Negativt test imorse :(
  • Zemlan99
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 19:31:05 följande:

Jag har nu oxå haft brunaktiga flytningar igår och idag på förmiddagarna men inte bim förens tisdag. Brukar aldrig ha det innan mens så förstår inte vad detta är.. har haft ont i brösten 2-3 dagar nu oxå vilket jag aldrig har... så jobbigt att gå och vänta nu :/
  • Whudup

Plus idag! 1-2 veckor på digital. ??

Fick aldrig min mens som jag skulle ha i början av februari. Så ägglossningen var nog senare än vad jag trodde.

Har inte hängt med i tråden riktigt.

Har vi många plussare? Ska vi följas åt?

Jag kan isåfall starta en sluten grupp på fb och bjuda in er ????

• Whudup
    Whudup skrev 2018-02-24 13:12:21 följande:

Plus idag! 1-2 veckor på digital. ??

Fick aldrig min mens som jag skulle ha i början av februari. Så ägglossningen var nog senare än vad jag trodde.

Har inte hängt med i tråden riktigt.

Har vi många plussare? Ska vi följas åt?

Jag kan isåfall starta en sluten grupp på fb och bjuda in er ????

Oj! Sorry för frågetecken ;) var lite smileys som inte fungerade :)