• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • sycamore
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 07:13:20 följande:

Vi testade också för en stund sen. Negativt. Samt brunröda flytningar och även i kisset...BIM på tisdag så är ju tidigt men känns som att det inte blir något den här gången heller :(

Det är så fruktansvärt jobbigt! Jag har bim idag verkar det som. Trodde det var idag. Mannen sa att det är väl bara att fortsätta försöka och att det är en tid för allt. Så känns väl lite bättre nu.
  • Zemlan99
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 07:13:20 följande:

Vi testade också för en stund sen. Negativt. Samt brunröda flytningar och även i kisset...BIM på tisdag så är ju tidigt men känns som att det inte blir något den här gången heller :(

Jag är med er :/ ÄL+11 idag, tog ett test imorse som var helt negativt och nu har det kommit lite bruna flytningar.. är det redan mensen även om jag inte väntar den förens mån/tis?
  • Hjärterus

Efter många svaga och negativa test så vågar jag nog tro detta nu :D !! Ett oktober /november barn är så välkommet <3
  • carnations
    Hjärterus skrev 2018-02-23 10:44:12 följande:

Efter många svaga och negativa test så vågar jag nog tro detta nu :D !! Ett oktober /november barn är så välkommet <3

Grattis vad kul!
  • Längtande95
    Hjärterus skrev 2018-02-23 10:44:12 följande:

Åh va roligt! Grattis! :D
  • Anonym (Frau)

Ser ni nått? Jag tror mig se en skugga men ingen färg i det! Bim på sön, det känns dock nu verkligen som att mensen ska komma :(

• Hjärterus
    Anonym (Frau) skrev 2018-02-23 12:25:21 följande:

Ser ni nått? Jag tror mig se en skugga men ingen färg i det! Bim på sön, det känns dock nu verkligen som att mensen ska komma :(

Jag ser de knappt, men jo jag ser ????
  • Mudcakemonster
    Anonym (Frau) skrev 2018-02-23 12:25:21 följande:

Jag ser skuggan :)
  • Anonym (K16)
    Zemlan99 skrev 2018-02-23 10:26:07 följande:

Jag är med er :/ ÄL+11 idag, tog ett test imorse som var helt negativt och nu har det kommit lite bruna flytningar.. är det redan mensen även om jag inte väntar den förens mån/tis?

Så jobbigt! Man vet liksom ingenting under dom här dagarna, som att man har mensvärk men inte vet om det beror på att mensen är på ingång eller om det värker för något annat. Och brunröda flytningar gör det inte roligare..
  • sycamore
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 16:15:53 följande:

Så jobbigt! Man vet liksom ingenting under dom här dagarna, som att man har mensvärk men inte vet om det beror på att mensen är på ingång eller om det värker för något annat. Och brunröda flytningar gör det inte roligare..

Väntar fortfarande på mensen. Trodde bim var igår, sen idag.. nu vet jag inte. Har väntat i flera dagar men kommer bara lite bruna flytningar på morgonen. Sen blankt test imorse. Vad händer liksom?