• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Imra

Måste fråga er!

Fick missfall i slutet av januari- början av februari. Var hos gyn som konstaterade att jag skulle ha äl närmsta dagarna (var där den 8/2). Och han sa att det var ok att försöka direkt.

Enligt mina känningar av äl och datum borde jag fått min mens vid detta laget, el plus på stickan. Och inget av det verkar ens vara på g?

Någon som varit med om missfall som och fått sen mens eller möjligtvis plussat senare? Så trött på att vänta..

• Sunshineinmylife
    FruBjörk skrev 2018-02-26 13:20:29 följande:

BIM idag. Ingen mens ännu men känns som den ska komma när som helst. Testar tidigast imorgon ifall den ej dykt upp. Känner mig inte så hoppfull :(

Är det någon kvar här som fortfarande väntar?

Hej jag hade BIM enligt appen den 25/2 men ingen mens ännu på gång känner att det drar och spänner lite nedanför naveln på hö sida och moler lite till och från men hoppas på att det uteblir. Testade några dagar innan bim-4 då såg det ut som ett svagt svagt streck men testade med digital igår men fick negativt men kanske HCG va för lågt. Förra gången jag var gravid i Jan testade jag ett svagt svagt plus på BIM +3 först. Håller tummarna för dig.
  • Sunshineinmylife

Hej på er nu så när jag kom hem så fick jag ännu mer ont i magen och mycket riktigt nu kom mensen :( så tråkigt jag får hoppas det tar sig nästa gång i mars. Stort lycka till nu alla här kram på er

• FruBjörk
    Sunshineinmylife skrev 2018-02-26 16:07:43 följande:

Hej på er nu så när jag kom hem så fick jag ännu mer ont i magen och mycket riktigt nu kom mensen :( så tråkigt jag får hoppas det tar sig nästa gång i mars. Stort lycka till nu alla här kram på er

Åh va tråkigt :( Lycka till i mars! Kram tillbaka
  • FruBjörk
    Zemlan99 skrev 2018-02-26 13:31:35 följande:

Jag har bim imorgon! Hoppas så att mensen uteblir men med bruna flytningar i 3 dagar nu vet jag inte alls. Ömma bröst iaf vilket jag aldrig känt tidigare! Hur känner du dig?

Ingen mens än. Väldigt ömma bröst här också. Lite ont i svanken till och från. Håller tummarna för oss <3
  • Zemlan99
    FruBjörk skrev 2018-02-26 16:54:35 följande:

Ingen mens än. Väldigt ömma bröst här också. Lite ont i svanken till och från. Håller tummarna för oss <3

Fick en liten blödning nu på eftermiddagen så gissar att det är kört för mig denna månaden. Bara märkligt med de symptom som jag aldrig haft förut och att ingen mensvärk känns ( vilken alltid kommer innan mensen för mig)... nu känner vi oss lite nere här hemma :/
  • Norrlänska

Mensen på ingång även här antar jag... ytsepytse blod på papperet vid toabesök den igår så det är väl bara att inse att hoppet var över för denna gång och ladda för nästa... blir så less och ledsen ????

• T90
    Imra skrev 2018-02-26 13:47:16 följande:

Måste fråga er!

Fick missfall i slutet av januari- början av februari. Var hos gyn som konstaterade att jag skulle ha äl närmsta dagarna (var där den 8/2). Och han sa att det var ok att försöka direkt.

Enligt mina känningar av äl och datum borde jag fått min mens vid detta laget, el plus på stickan. Och inget av det verkar ens vara på g?

Någon som varit med om missfall som och fått sen mens eller möjligtvis plussat senare? Så trött på att vänta..

Hej. Fick missfall i oktober och är rätt säker på att jag hade äl runt 10e/11e november pga flytningarna. Likaså i december, januari och februari. Dock bara tagit ägglossningstest i februari och dagarna innan var jag hos privat gynekolog som såg äggblåsa. Dock tog det längre tid tills mensen kom i november samt december. Först nu i januari och februari kom den när den "ska". Inte ovanligt att cykeln rubbas lite innan den blir regelbunden igen...