Anonym (Tigermamma) skrev 2018-02-24 14:57:40 följande:
Hej allesammans. Kanske någon som kan ge mig lite råd eller pepp? Efter 6 månaders försök plussade jag svagt på två tester tidigare i veckan. Igår morse på BIM+2 tog jag ett digitalt test. Tyvärr så märkte jag redan under testets verkningstid att det var blod i toaletten, så glädjen uteblev totalt när testet sedan visade "gravid 1-2 veckor".
Det har blött ganska mycket igår och idag och det är tjockt som vid mens och med små klumpar ibland. Det kommer inte mycket i bindan utan mest när jag är på toaletten. Visst kan det inte vara något annat än ett missfall?
Någon som vet hur snabbt ägglossningen kommer igång efter väldigt tidiga missfall? Vill bara få det överstökat så vi kan börja försöka igen. Hoppas inte att det tar ytterligare 6 månader innan nästa plus.
Jag hade exakt som dig. Jag testade positivt några dagar före mens. Fick missfall lagom när jag skulle ha mens så jag trodde ÄL skulle komma som vanligt. ÄL kom dock ca 10 dagar senare än vanligt. Missade dock ÄL på grund av det. Nu cykeln efter kom ÄL som vanligt.
Ledsen om du får missfall. :(