• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • cassandra92

Gud denna väntan..... Min temp fortsätter att vara hög och jag har testat två negativa test. Hade BIM i söndags... Kan det inte bara bli ett plus eller mens, så man slipper undra x'D 

• Anonym (K16)

BIM 27/2 för oss. Fick ett tidigt missfall i januari på första försöket.

• FruBjörk

Nyfikenheten vann och jag testade idag på BIM -4. Helt blankt. :(

Hoppet är inte helt borta men men

• Längtande95

Sambon konstaterade igår att ?jäklar vilka stora bröst du har fått! Typ över en natt ju!?

Haha bara att hoppas att de är ännu ett tecken och att mensen inte kommer imorgon! :)

• sycamore

Inväntar fortfarande mens men. Hade så ont i mensmagen igår kväll och tyckte det kom lite blod på pappret imorse men antingen så inbillar jag mig eller så är det segstartat. Alternativt gravid men vågar inte hoppas för mycket ????

• Hjärterus

Har testat idag .. va ett svagt plus men vågar inte hoppas riktigt ännu , provar att göra ett till i helgen :D

• Längtande95
    Hjärterus skrev 2018-02-22 10:36:41 följande:

Har testat idag .. va ett svagt plus men vågar inte hoppas riktigt ännu , provar att göra ett till i helgen :D

Spännande, håller tummarna! :D
  • Månsilver
    Tack för alla grattis, och visst var det en bebis! Plussade igen idag på äl+12 och bim-3. Helt overkligt! Kunde knappt ta en bild på testet pga handen skakade så mycket. Det är mitt (och min sambos) första barn så har ingen aning om vad jag kan vänta mig, men kul ska det bli!
    Har inte heller berättat för min sambo än men ska göra det idag på lunchen. Konstigt och så himla fint ändå att det här rummet av kvinnor finns där vi kan dela såna här stora saker, trots att vi är främlingar är det er jag berättar först för! :)

• sofiaaaaaa
    Månsilver skrev 2018-02-22 10:54:47 följande:
    Tack för alla grattis, och visst var det en bebis! Plussade igen idag på äl+12 och bim-3. Helt overkligt! Kunde knappt ta en bild på testet pga handen skakade så mycket. Det är mitt (och min sambos) första barn så har ingen aning om vad jag kan vänta mig, men kul ska det bli!
    Har inte heller berättat för min sambo än men ska göra det idag på lunchen. Konstigt och så himla fint ändå att det här rummet av kvinnor finns där vi kan dela såna här stora saker, trots att vi är främlingar är det er jag berättar först för! :)
    Stort grattis :)
  • Imra

Vad tror ni om detta? Vet inte riktigt när bim är men borde vara till helgen.

Negativt, spök el svagt pos?