• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • sycamore

Börjar tro att mensen kanske kommer imorgon ändå. Har mer molvärk i magen samt att brösten ömmar idag. Men har ändå lite hopp kvar ????

• Airmos

Hej hej,

Jag gjorde ett test (testlagret) nu på kvällen och fick ett svaaaagt svagt streck på stickan. Blev så förvånad! Jag vågar inte tro på det, måste vara ett spök streck för det är jättesvagt. Går knappt att fånga på bild, men det är ett streck där. Har någon av er här erfarenhet av detta ?

• Meej
    Airmos skrev 2018-02-21 19:10:21 följande:

Hej hej,

Jag gjorde ett test (testlagret) nu på kvällen och fick ett svaaaagt svagt streck på stickan. Blev så förvånad! Jag vågar inte tro på det, måste vara ett spök streck för det är jättesvagt. Går knappt att fånga på bild, men det är ett streck där. Har någon av er här erfarenhet av detta ?

Testlagret är ju kända för att inte ge spökstreck, så jag skulle nog våga säga grattis i så fall!
  • citrongräs

ÄL+ 9 eller 10 idag och en liten brun/röd flytning på pappret efter toabesöket. Känns lite tidigt för spottings innan mens eller?? Har BIM om 5-6 dagar liksom.

Är det nån som verkligen har fått en sk nidblödning, och när kom den i så fall?

• EIJ90
    citrongräs skrev 2018-02-21 19:22:11 följande:

ÄL+ 9 eller 10 idag och en liten brun/röd flytning på pappret efter toabesöket. Känns lite tidigt för spottings innan mens eller?? Har BIM om 5-6 dagar liksom.

Är det nån som verkligen har fått en sk nidblödning, och när kom den i så fall?

Är på ÄL +9 idag och har också fått en liten blödning idag som övergått i rosa flytningar. Inget i trosorna utan bara på pappret vid toabesök. Bim 27/2. Har inte känt något tecken på mens vilket jag brukar med öm mage utan det bara var där. Nu är jag däremot lite öm och spänd i magen.

Spännande men vågar inte hoppas på för mycket. Fortfarande hög temp iaf.
  • Lisa81molander
    Airmos skrev 2018-02-21 19:10:21 följande:

Hej hej,

Håller tummarna för dig
  • Lisa81molander
    EIJ90 skrev 2018-02-21 20:33:01 följande:

Är på ÄL +9 idag och har också fått en liten blödning idag som övergått i rosa flytningar. Inget i trosorna utan bara på pappret vid toabesök. Bim 27/2. Har inte känt något tecken på mens vilket jag brukar med öm mage utan det bara var där. Nu är jag däremot lite öm och spänd i magen.

Spännande men vågar inte hoppas på för mycket. Fortfarande hög temp iaf.

Det verkar lovande för er har haft sådan föytning på 3 av mina graviditer ungefär vid samma tid
  • Airmos
    Meej skrev 2018-02-21 19:18:40 följande:

Testlagret är ju kända för att inte ge spökstreck, så jag skulle nog våga säga grattis i så fall!

Åh tack, jag vågar inte tro på det. Men ska testa imorgon igen. Tack för peppen iaf! )
  • Airmos
    Lisa81molander skrev 2018-02-21 20:49:04 följande:

Håller tummarna för dig

Tack så mycket! Jag med!
  • Lisa81molander
    Airmos skrev 2018-02-21 21:02:35 följande:

Tack så mycket! Jag med!

Håller alla tummar och tår för er bägge imorrn<3