• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • FruBjörk
    Mudcakemonster skrev 2018-02-24 17:42:54 följande:

Jag testade typ på bim-5 , alltså jättetidigt. Så nu skall jag vänta några dagar efter bim om inte mensen kommer :) känns konstigt i kroppen så jag hoppas verkligen att det blir ett plus denna gång. Men man har ju blivit besviken så många gånger. När skall du testa pånytt?

Jag planerar testa på tisdag om mensen inte kommit . Men jag brukar va så dålig på att hålla mig. Ska verkligen försöka. BIM borde va på måndag.
  • Anonym (K16)

Mensen kom för en stund sen...känns ju inte värt att testa på tisdag då mensen egentligen skulle kommit :(

• Norrlänska

Hoppar in här i slutet av månaden.

Är inne på 4:e försöket med att få till ett syskon till vår snart 6-årig dotter. Längtar massor och känner lite stress både pga min ålder (36 år) samt att jag helst inte vill ha större åldersskillnad på barnen.

Är inne PÅ ÄL+13 och jag tror det är dags för BIM imorgon. Testade med ett ÄL-test nu på morgonen men det var negativt. Ska göra ett grav-test imorgon.

Har smörjt med progesterall den här cykeln så jag har lite extra hopp en samtidigt väl medveten om att allt jag känner/inte känner kan bero på den.

Har inga PS-symtom överhuvudtaget men inga graviditetsymtom heller... Jaja. Håller tummarna inför morgondagen!

• Anonym (Frau)

Jag tror att jag är gravid va?!?!?!

• lyckligast80
    Anonym (Frau) skrev 2018-02-25 08:08:53 följande:

Jag tror att jag är gravid va?!?!?!

Ja det ser så ut! : ) Grattis vågar jag mig på att säga! : )
  • Charlizee

Var tvungen att testa om det man hört att Ägglossningstest ger utslag vid en graviditet... BIM imorgon, plussade med digitalt i fredags (svagt med CB plus i torsdags) och fick detta ÄL test idag! Annars brukar jag ha svaga streck innan BIM men verkar som det går att plussa även med ÄL test

• Anonym (Tigermamma)
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-24 15:40:17 följande:

Jag har blött under båda mina graviditeter. Ibland bruna flytningar bara och ibland mkt blod, som mens. Har du ont? Så länge du inte har ont tycker jag inte du ska ta ut ngt i förskott. Det behöver inte betyda missfall!

Tack för ditt svar! Jag har inte haft så värst ont, men jag har haft molande värk i ländryggen och nedre delen av magen. Det har inte runnit något mellan toalettbesöken utan har bara kommit när jag varit på toaletten. I fredags var det färskt blod som liknade mens ungefär, igår var det lite mindre och idag är det mörkare och kommer bara på pappret när jag torkar mig. Jag tänkte ta ett nytt test i veckan och se. Jag hoppas att det inte ska vara kört men det är väl mest sannolikt att det var ett missfall med tanke på mängden blod som kom.
  • sofiaaaaaa
    Anonym (Tigermamma) skrev 2018-02-25 09:39:52 följande:

Tack för ditt svar! Jag har inte haft så värst ont, men jag har haft molande värk i ländryggen och nedre delen av magen. Det har inte runnit något mellan toalettbesöken utan har bara kommit när jag varit på toaletten. I fredags var det färskt blod som liknade mens ungefär, igår var det lite mindre och idag är det mörkare och kommer bara på pappret när jag torkar mig. Jag tänkte ta ett nytt test i veckan och se. Jag hoppas att det inte ska vara kört men det är väl mest sannolikt att det var ett missfall med tanke på mängden blod som kom.

Jag håller tummarna för dig!!
  • Mudcakemonster

Bim idag. Försöker känna efter symptom på mens.. har bara lite ont i svanken och inget annat. Ska vänta nån dag med att testa ännu tror jag. Hoppas mensen fortsätter att lysa med sin frånvaro :) hur går det för er?

• Sunshineinmylife

Har BIM idag men testade negativt med digital idag men ingen mens värk eller något sånt så väntar och ser. Förra gången jag var gravid i december så plussade jag på BIM +3 och hade provat med ett testa tidigt men gav inget alls så hoppas hoppas på att jag är gravid. Annars får vi som sambon sa kämpa på och prova igen då kändes det lite lättare.