• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Rebeccccs

Jag säger detsamma: Grattis till plussen! Å jag är också en testjunkie som testat BIM -7, -6 och idag -5. Nada zero noll. Jag känner dock inte så mycket i kroppen vilket jag gjort de senaste månaderna efter ÄL den här tiden och det har visat sig antagligen vara PMS. Men jag är ändå nedslagen och inte så hoppfull. Lycka till alla!

• Regnkappa

Glad måndag. Jag säger också grattis (plus att jag är grön av avund)Tungan ute

Jag måste pysa ut lite:
    JAG VILL BLI GRAVID NU! GAAAH!!!

Så nu är jag klar. Älskar att dessa grupper finns med likasinnade så att man kan släppa ut lite galenskap och bespara omgivningen lite

• Gosat

Bild 1 är från fredag. Mycket mycket svagt.

Ingenting på lördagen

Bild 2 är från söndag. Lite tydligare

Bild 3 är från idag, mycket svagt igen.

Hjälp :(
  • Gosat

Nu hamnade inte bilderna som jag la dom.

Hmmm... sista bilden fredag. Mitten bilden söndag och sista idag

• Gosat
    Gosat skrev 2018-01-29 08:37:58 följande:

Hmmm... sista bilden fredag. Mitten bilden söndag och översta idag

• Entriss
    Gosat skrev 2018-01-29 08:37:58 följande:

Hmmm... sista bilden fredag. Mitten bilden söndag och sista idag

Hej!

Det går ju att se ett streck på dem iaf!

Är det graviditetstest detta? Isf  är det ju positivt så länge strecket är rosa och inte grått :) 

Grattis! Hur långt kvar till BIM? 

• Gosat

Jag har 6 dagar kvar till BMI. Gjorde ett cb också. Såg inte alls så bra ut
  • kiwibear

BIM-3 och tokblankt test. Så himla tråkigt. Är bara ett par försök in än så länge, men kan inte hjälpa att ta det hårt ändå fastän jag ju såklart vet hur lång tid det KAN ta utan att det ens är ovanligt. Blä.

Svar på tråden BIM Februari