• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Jossan21
    Jefare1 skrev 2018-01-27 21:51:27 följande:
    Jag ser det! Verkar lovande :D
    wohoooo!!! inte jag som inbillar mig då kanske.. bara för att man vill så gärna!
    tagtit nytt test idag och tycker allt att strecket är liiiiiite mörkare o tydligare även om det fortfarande är svagt. Skrattande ska lägga upp bilder! Glad som sagt ska inte ha mens förens 1/2.. !
  • Jossan21

ser ni strecket precis som jag...? Skrattande kan inte fatta att det tog sig såfort om jag är gravid... 
  • filli01
    Jossan21 skrev 2018-01-28 07:28:17 följande:

ser ni strecket precis som jag...?  kan inte fatta att det tog sig såfort om jag är gravid... 

Stort grattis! Jag ser det tydligt :)
  • filli01

Jag fick vad jag tror var positivt äl test den 24/1. Hade dock inga direkta känningar varken mkt mer flytningar eller molvärk som jag brukar ha då. Brukar också alltid vara extra sugen :p. Men åt denna månaden agnus castus + rosenrot och mitt humör var mycket stabilare än vad det annars brukar vara . Brukar annars bli riktigt låg efter mens och väldigt hög innan äl för att sedan krascha igen.

Men idag idag har jag haft mer flytningar och har nog även dragit på mig en svampinfektion.

Kan det vara så att ägget aldrig släppte den 24/1 när jag hade så få symptom.

Och vågar jag använda Canesten? Sist fick jag blödningar då slemhinnorna inte gillade det.

• lsr

Tog ett clearblue testa tidigt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av resultatet.. Positivt, negativt eller funkade inte bara testet? ????

• maria1992

[quote=78409121][quote-nick]lillmysan skrev 2018-01-28 06:47:03 följande:[/quote-nick][/quote]

Hej! Jag kan visa mina hur de såg ut. De ena var första dagen jag testa och de andra var andra dagen.

Så ja, de är nog på g men de blir ingen glad gubbe förrän de är helt positivt.

Se skillnaden

• lyckligast80
    Baraentilligen skrev 2018-01-28 07:51:54 följande:

Mens redan. Hoppar över till mars tråden. Lycka till åt er alla!

Hej,

Trist:/ Kommer du inte ha BIM i februari?

Vi håller tummarna för nästa ÄL!!
  • Frips
    hallonnpaj skrev 2018-01-26 19:16:54 följande:

Ja hoppas verkligen det betyder något! Låter ju bra att du har mensvärk! Jag hade sjuk magknip idag i typ 30 min som sedan gick helt över.. konstigt. Sen har jag mått illa på eftermiddagen. Fick inte i mig mat som jag normalt brukar kasta i mig. Känner mig sjukt uppsvälld och magen känns som en ballong.

Okej, vad mysigt med en andra då :) jag är 25 och har inget barn sedan innan så detta blir första! Väldigt spännande :)

Ja, molvärken har minskats lite nu senaste två dagarna däremot, men ser på mina noteringar från i höstas att det var så då också. Det känns ju väldigt hoppfullt för dig med, med de symtomen :) Hur känner du dig idag med symtom?

Jag har fått en så fruktansvärt dålig hy (!) alltså jag ser för jävlig ut! Så mycket stora finnar :( har annars aldrig finnar, eller jo en stor när jag har mens. Nu däremot har jag flera stora i ansiktet, ner på halsen och även lite på bröstkorgen och på ryggen.

Ja så mysigt att förhoppningsvis kunna få ett syskon snart, dottern längtar som attan efter ett syskon <3 Åh vad mysigt och spännande med första barnet :) Jag var 25 år när jag födde min dotter.
Svar på tråden BIM Februari