hallonnpaj skrev 2018-01-26 19:16:54 följande:
Ja hoppas verkligen det betyder något! Låter ju bra att du har mensvärk! Jag hade sjuk magknip idag i typ 30 min som sedan gick helt över.. konstigt. Sen har jag mått illa på eftermiddagen. Fick inte i mig mat som jag normalt brukar kasta i mig. Känner mig sjukt uppsvälld och magen känns som en ballong.
Okej, vad mysigt med en andra då :) jag är 25 och har inget barn sedan innan så detta blir första! Väldigt spännande :)
Ja, molvärken har minskats lite nu senaste två dagarna däremot, men ser på mina noteringar från i höstas att det var så då också. Det känns ju väldigt hoppfullt för dig med, med de symtomen :) Hur känner du dig idag med symtom?
Jag har fått en så fruktansvärt dålig hy (!) alltså jag ser för jävlig ut! Så mycket stora finnar :( har annars aldrig finnar, eller jo en stor när jag har mens. Nu däremot har jag flera stora i ansiktet, ner på halsen och även lite på bröstkorgen och på ryggen.
Ja så mysigt att förhoppningsvis kunna få ett syskon snart, dottern längtar som attan efter ett syskon <3 Åh vad mysigt och spännande med första barnet :) Jag var 25 år när jag födde min dotter.