• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Lottch3n
    lillmysan skrev 2018-01-28 19:08:54 följande:

Solklart!!

Det innebär ägglossning om 24-36h då?

Så om vi får till det ikväll, imorgon och tisdag så bär det räcka/täcka det bra va?
  • lillmysan
    Lottch3n skrev 2018-01-28 19:12:09 följande:

Det innebär ägglossning om 24-36h då?

Så om vi får till det ikväll, imorgon och tisdag så bär det räcka/täcka det bra va?

Ja precis! Ja idag och imorgon är ju de viktigaste dagarna då det tar ett tag för spermierna att ta sig upp till ägget :D så previs som du sa, ikv, mån o tis lär räcka fint :D lycka till!!
  • LunaLo
    maria1992 skrev 2018-01-27 23:41:58 följande:

Yey vad kul!! Har bim 13/2. Dudå? Eller hur!!

Den 12/2 har jag BIM :) nu taggar jag för några dagars mysande!
  • Lottch3n
    lillmysan skrev 2018-01-28 19:21:52 följande:

Ja precis! Ja idag och imorgon är ju de viktigaste dagarna då det tar ett tag för spermierna att ta sig upp till ägget :D så previs som du sa, ikv, mån o tis lär räcka fint :D lycka till!!

Toppen. Då blir det till att förföra mannen ikväll ;) Hab vet visserligen redan om vilka dagar det är störst chans ;p
  • Lottch3n
    lillmysan skrev 2018-01-28 19:21:52 följande:

Och TACK såklart!! <3
  • kna1
    Lottch3n skrev 2018-01-28 18:52:58 följande:

Tog ett nu, ytterligare 4h senare. Är det positivt??

Japp! Kör bara kör! ;D
  • Entriss
    Jossan21 skrev 2018-01-28 18:02:52 följande:

wohooooooooooo!!!!!

Ååh!!! Bästa känslan <3 Stort grattis!!!
  • Entriss
    Lottch3n skrev 2018-01-28 18:52:58 följande:

Tog ett nu, ytterligare 4h senare. Är det positivt??

Definitivt!!

Ha så mysigt nu;)
  • Lebbmusen

Åh grattis till alla plus!

Själv är jag en testjunkie som testat BIM-5, BIM-4 och idag BIM-3 utan något kul resultat. Med de andra har jag plussat BIM-5 så helt plötsligt är vi besvikna fast dessa test säger oss nada haha

Men jag är trött, förvirrad, lättirriterad, illamående och har haft molvärk sen ÄL. Precis som med de två innan. Så antingen är jag gravid eller i hormonell kaos och behöver spa en vecka.

Haha

• Lebbmusen

Åh grattis till alla plus!

Själv är jag en testjunkie som testat BIM-5, BIM-4 och idag BIM-3 utan något kul resultat. Med de andra har jag plussat BIM-5 så helt plötsligt är vi besvikna fast dessa test säger oss nada haha

Men jag är trött, förvirrad, lättirriterad, illamående och har haft molvärk sen ÄL. Precis som med de två innan. Så antingen är jag gravid eller i hormonell kaos och behöver spa en vecka.

Haha

Svar på tråden BIM Februari