• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Norrskens

Hoppar in här, tror jag har Bil imorgon eller i övermorgon? Första försöket med tredje barnet, är äldre 37 år. Är livrädd och glad ????på samma gång för jag tror det gick vägen. Testet är torkat men det var ett rosa streck där tidigare. Helt sjukt att det kan gå så fort om det nu går vägen. De andra barnen tog mkt längre tid. Grattis till alla som pussat och hejja till er andra

• SL185
    bumblebeez skrev 2018-06-15 15:32:49 följande:

Ja, gör det! <3

Jag var likadan med min förra. Hela graviditeten var klockren, likaså förlossningen. Och än idag är man orolig att lillan inte andas när hon sover. Så oron kommer, lika bra att försöka njuta så gott det går så man inte blir galen. :)

Ja men precis..man kommer väl aldrig sluta oroa sig :)
  • Daphodil
    JoWiAn skrev 2018-06-15 20:11:57 följande:

Nä inte mer än mensvärk. Är jättetrött men det kan ju vara vad som helst egentligen.

Jag har samma. Idag har jag utan överdrift fått kämpa för att hålla ögonen öppna. Det känns som jag sovit en timme inatt, trots att jag sovit typ 8. Och (nu tjatar jag igen hehe) mensvärk + extrem trötthet var de första symtomen senast jag var gravid.

Jowian - jag är ganska säker på att du är gravid. Och jag håller tummarna för mig själv, men vill ha ett starkare streck imorrn innan jag vågar tro på riktigt!
  • Daphodil
    Norrskens skrev 2018-06-15 20:24:25 följande:

Hoppar in här, tror jag har Bil imorgon eller i övermorgon? Första försöket med tredje barnet, är äldre 37 år. Är livrädd och glad ????på samma gång för jag tror det gick vägen. Testet är torkat men det var ett rosa streck där tidigare. Helt sjukt att det kan gå så fort om det nu går vägen. De andra barnen tog mkt längre tid. Grattis till alla som pussat och hejja till er andra

Jag anar ett svagt streck, och gissar att det är tydligare i verkligheten. Heja dig - rosa streck låter garanterat som att det gått vägen!
  • Norrskens

Tack Daphodil, detsamma till dig. Känner lika som du, har vart helt slut idag och har mkt känningar i magen. Det drar och sliter och jag tänker att nu kommer mensen.

• JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 21:06:02 följande:

Jag har samma. Idag har jag utan överdrift fått kämpa för att hålla ögonen öppna. Det känns som jag sovit en timme inatt, trots att jag sovit typ 8. Och (nu tjatar jag igen hehe) mensvärk + extrem trötthet var de första symtomen senast jag var gravid.

Jowian - jag är ganska säker på att du är gravid. Och jag håller tummarna för mig själv, men vill ha ett starkare streck imorrn innan jag vågar tro på riktigt!

Håller tummarna för oss båda!!

KanSke skrivit innan men svårt att hålla isär alla i början. Första barnet? MF? Vilket försök är ni på?
  • Daphodil
    JoWiAn skrev 2018-06-15 21:50:13 följande:

Håller tummarna för oss båda!!

KanSke skrivit innan men svårt att hålla isär alla i början. Första barnet? MF? Vilket försök är ni på?

Visst är det svårt att minnas vem som är vem! Jag har en dotter som fyller 2 i augusti. Detta är vårt andra försök denna gång. Inga missfall hittills (ta i trä!!). Hur är det för er?
  • JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 22:22:33 följande:

Visst är det svårt att minnas vem som är vem! Jag har en dotter som fyller 2 i augusti. Detta är vårt andra försök denna gång. Inga missfall hittills (ta i trä!!). Hur är det för er?

Detta är mitt 3 barn. Sambons första. Har innan en pojke på 13 och en på 6 år. Hade 3 MF innan yngsta sonen. Första försöket... Mitt testlagret ligger nu på väntan. Tror det är för svagt än. Vågar inte hoppas. Där är ett streck men undrar on det är starkare idag... kanske vänta med digitalt till imorgon om testet är starkare då..
  • Thorax

Testa imorgon igen. De var blankt igår.

Men igår kväll hade jag sån extremt mensvärk att jag trodde den skulle komma på under natten. Idag så nada, inget.

• JoWiAn
    Thorax skrev 2018-06-16 06:43:12 följande:

Testa imorgon igen. De var blankt igår.

Men igår kväll hade jag sån extremt mensvärk att jag trodde den skulle komma på under natten. Idag så nada, inget.

Ja bäst att vänta mer än en dag.

Tänkte ta digitalt idag, svagt igår. Men väntar tills imorgon. Man ser strecket idag med. Tror det är tydligare men inte säker.
Svar på tråden BIM juni 2018