• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Norrskens

Har också precis testat, vet inte om det är starkare än igår. Har haft en kemisk graviditet tidigare så det kan va ju så igen. Hoppas inte.

Jowian: jag har också en 6 åring och en 8 åring.

• AnonymAB
    JoWiAn skrev 2018-06-16 07:05:29 följande:

Dagens

Uppe idag nere igår

Det är som ett grått sträck uppe vad betyder det? precis innan max markeringen. kram på er
  • AnonymAB

Idag är det BIM+1 för mig. Negativt test igår morse.

Ingen mens i sikte. Tycker jag haft mer flytningar än vanligt den senaste veckan. inatt har jag även mått mer illa än vad jag gjort senaste veckan. kommer som skov.

Var på fest igår men kände mig inte sugen på någonting. Drack endast ett glas bubbel.

är det tid för mig att hoppa över till Juli tråden?

• Thorax
    JoWiAn skrev 2018-06-16 06:51:25 följande:

Ja bäst att vänta mer än en dag.

Tänkte ta digitalt idag, svagt igår. Men väntar tills imorgon. Man ser strecket idag med. Tror det är tydligare men inte säker.

Kände de också, se hinner inte stiga så myclet på en dag. Så jag skyndade mig att kissa imorse så jag inte skulle fuska haha.

Spännande, lägg upp båda sen :)
    Norrskens skrev 2018-06-16 06:55:32 följande:

Har också precis testat, vet inte om det är starkare än igår. Har haft en kemisk graviditet tidigare så det kan va ju så igen. Hoppas inte.

Du kan inte jämföra de båda?

Ibland hjälper de att fota och sen göra de svartvitt.
    AnonymAB skrev 2018-06-16 08:18:42 följande:

Idag är det BIM+1 för mig. Negativt test igår morse.

Ingen mens i sikte. Tycker jag haft mer flytningar än vanligt den senaste veckan. inatt har jag även mått mer illa än vad jag gjort senaste veckan. kommer som skov.

Var på fest igår men kände mig inte sugen på någonting. Drack endast ett glas bubbel.

är det tid för mig att hoppa över till Juli tråden?

Kan ju vara låghormonare, sålänge inte mensen kommit finns det ju hopp tänker jag :)
  • FGK

Någon som kan hjälpa mig redan ut lite frågetecken? :) Igårmorse så blinkade gubben, och på kvällen så var den fast. Tempen idag, var samma som igår. Har jag ägglossning idag då tro? Och när har jag BIM?
  • Safir94

Jag börjar tappa hoppet.. hade bim igår och mensen har fortfarande inte kommit men testen är negativa. Hade en liten tempdip i morse men var är mensen då? :(

• Daphodil
    JoWiAn skrev 2018-06-16 07:05:29 följande:

Dagens

Uppe idag nere igår

Jag vet ju hur strecken ibland försvinner när man lägger upp dem här på familjeliv, så det är svårt att få en rättvis bedömning härifrån. På ditt igår-test ser jag nu inget streck.

MEN - på idag-testet ser jag en helt tydlig rosa skugga som antagligen är bra mycket skarpare irl! Så JA det blir starkare! Spännande! Inväntar ditt digitala imorrn :)
  • Norrskens

Jag har kissat så många ggr på morgonen så det känns inte som jag kan ta nåt nytt test för det är så okoncentrerat trots att jag inte druckit nåt.

När jag har varit gravid så har plusset alltid kommit sent, två ggr efter bim så det finns chans för er andra.

Här är dagens test:

• Daphodil

Vill du visa? :)
Svar på tråden BIM juni 2018