BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Har också precis testat, vet inte om det är starkare än igår. Har haft en kemisk graviditet tidigare så det kan va ju så igen. Hoppas inte.
Jowian: jag har också en 6 åring och en 8 åring.
Dagens
Uppe idag nere igår
Idag är det BIM+1 för mig. Negativt test igår morse.
Ingen mens i sikte. Tycker jag haft mer flytningar än vanligt den senaste veckan. inatt har jag även mått mer illa än vad jag gjort senaste veckan. kommer som skov.
Var på fest igår men kände mig inte sugen på någonting. Drack endast ett glas bubbel.
är det tid för mig att hoppa över till Juli tråden?
Ja bäst att vänta mer än en dag.
Tänkte ta digitalt idag, svagt igår. Men väntar tills imorgon. Man ser strecket idag med. Tror det är tydligare men inte säker.
Har också precis testat, vet inte om det är starkare än igår. Har haft en kemisk graviditet tidigare så det kan va ju så igen. Hoppas inte.
Idag är det BIM+1 för mig. Negativt test igår morse.
Ingen mens i sikte. Tycker jag haft mer flytningar än vanligt den senaste veckan. inatt har jag även mått mer illa än vad jag gjort senaste veckan. kommer som skov.
Var på fest igår men kände mig inte sugen på någonting. Drack endast ett glas bubbel.
är det tid för mig att hoppa över till Juli tråden?
Jag börjar tappa hoppet.. hade bim igår och mensen har fortfarande inte kommit men testen är negativa. Hade en liten tempdip i morse men var är mensen då? :(
Dagens
Uppe idag nere igår
Jag har kissat så många ggr på morgonen så det känns inte som jag kan ta nåt nytt test för det är så okoncentrerat trots att jag inte druckit nåt.
När jag har varit gravid så har plusset alltid kommit sent, två ggr efter bim så det finns chans för er andra.
Här är dagens test: