• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Daphodil

Omg omg omg! Jag har nu ett tveklöst rosa streck på mitt test!! Det syns säkert inte här som vanligt men om detta är ett spökstreck ska jag stämma graviditetskollen!!

• JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 18:03:32 följande:

Omg omg omg! Jag har nu ett tveklöst rosa streck på mitt test!! Det syns säkert inte här som vanligt men om detta är ett spökstreck ska jag stämma graviditetskollen!!

Jag ser det! O jag fick samma svaga på ett tredje nu på eftermiddagen! Jag stämmer testlagret om det visar fel!
  • Daphodil
    JoWiAn skrev 2018-06-15 18:07:02 följande:

Jag ser det! O jag fick samma svaga på ett tredje nu på eftermiddagen! Jag stämmer testlagret om det visar fel!

Haha jag ser NOLL på mina egna upplagda test här, men irl är det fullt tydligt och ROSA! Jag ropar inte hej än, men jag är mycket exalterad!

Hah men det var väl du som la upp ett solklart plus imorse!?
  • JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 18:23:22 följande:

Haha jag ser NOLL på mina egna upplagda test här, men irl är det fullt tydligt och ROSA! Jag ropar inte hej än, men jag är mycket exalterad!

Hah men det var väl du som la upp ett solklart plus imorse!?

Ja :) Men man vet ändå inte. Haha! Vill ha ett riktigt ordentligt plus. O plus på digitalt
  • Daphodil
    JoWiAn skrev 2018-06-15 18:35:18 följande:

Ja :) Men man vet ändå inte. Haha! Vill ha ett riktigt ordentligt plus. O plus på digitalt

Du skulle ta digitalt imorrn eller? :)
  • JoWiAn
    Daphodil skrev 2018-06-15 18:44:20 följande:

Du skulle ta digitalt imorrn eller? :)

Ja jag tänkte det! Har 2 stycken.
  • anny1
    Thorax skrev 2018-06-15 17:04:11 följande:
    Menar du genom blodprov?

Här får man bekosta på sig de själv så 6000kr känns för saftigt
    Oj va dyrt! Jag gjorde KUB på min förra graviditet och fick betala men i Göteborg fick vi betala 1500 kr. Kommer göra det igen tror jag, dels för att man då äntligen får se bebisen på ultraljud  
  • anny1
    JoWiAn skrev 2018-06-15 18:35:18 följande:
    Va kul! Grattis till plusset! Har du haft några symptom ännu?
  • JoWiAn
    anny1 skrev 2018-06-15 19:58:08 följande:

Va kul! Grattis till plusset! Har du haft några symptom ännu?

Nä inte mer än mensvärk. Är jättetrött men det kan ju vara vad som helst egentligen.
  • Thorax
    anny1 skrev 2018-06-15 19:56:20 följande:

Oj va dyrt! Jag gjorde KUB på min förra graviditet och fick betala men i Göteborg fick vi betala 1500 kr. Kommer göra det igen tror jag, dels för att man då äntligen får se bebisen på ultraljud  

Kub är gratis men NIPT kostar fullpris.

Haha ja det är sant, att se den lille är ju aldrig fel visserligen :)
Svar på tråden BIM juni 2018